Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med DI614+ (igjen?)

Anbefalte innlegg

Jeg har en di614+ som kutter tilkoblingen til nettet hele tiden. Etter en restart så funker den opptil et halvt minutt, så dropper den tilkoblingen. Ping fra ruter funker ikke, den får ikke kontakt med dhcp eller noe.

D-Link Norge vil ikke hjelpe meg siden jeg kjøpte ruteren i USA og de sier det ikke er samme produktet. Reklamasjon er uaktuelt siden det er et stykke til nermeste BestBuy butikk ;)

Er det noen som har noen hint?

Christian...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er lenge siden jeg har hatt problemer med dl614+. (us versjonen, ja) Sjekk http://www.broadbandreports.com/forum/dlink så finner du sikkert fiks.

Eneste forskjellen på us og eu versjonen skal være frekvensene på trådløs delen. Eu tilater flere frekvenser enn us. Dette kan fikses i firmware. Det har vært litt diskusjon om man kan bruke eu firmware på us modeller, og jeg har ikke hørt om noen som har fått problemer med det, men jeg tror det er få som har prøvd.

Hardware messig skal de være like.

Hva gjorde du med strømadapter i Norge? Jeg har tatt i bruk en 5V fra pc'n, men blir litt klønete. De 5V adapterene jeg har sett her koster like mye som ny router, eller er alt for svake.

-pg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...