Nameen Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 That feeling tho, etter at du har drept Cleric Beast bossen. Deilig sier eg bare. Jeg har selv ikke spilt noe av det souls spillene fra før. Døde 6 ganger før eg drepte bossen. Boss nummer to here i come. Lol Nummer 2? gang dødsfallene med 10, og boss nummer tre gang deretter. Bare som du vet så har jeg aldri spilt Souls før. Er ikke " Pro " som deg. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Neida, er bare at boss 2 er vanskeligere enn boss 1. Selv døde jeg 3 ganger på boss 1 og har nå prøvd boss 2 sikkert 8 ganger. Men tar han snart! Jeg har heller aldri spilt før, men opplever at det gikk litt lettere etter jeg farmet meg opp et par levels. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hvor er lantern nummer 3 ? Etter den i main ylnam eller hva det heter. Er det mye lengre enn de to hundene man møter på brua? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Neste er vell etter du har tatt første bossen, får en der oppe da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hvor er lantern nummer 3 ? Etter den i main ylnam eller hva det heter. Er det mye lengre enn de to hundene man møter på brua? Det er stort sett alltid en ny lykt i samme område som bossen er på. Laget med vilje, irriterende noen ganger ja, at man må kjempe seg tilbake til bossen hvis man dør. Det skal koste litt å feile. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 That feeling tho, etter at du har drept Cleric Beast bossen. Deilig sier eg bare. Jeg har selv ikke spilt noe av det souls spillene fra før. Døde 6 ganger før eg drepte bossen. Boss nummer to here i come. Lol Nummer 2? gang dødsfallene med 10, og boss nummer tre gang deretter. Bare som du vet så har jeg aldri spilt Souls før. Er ikke " Pro " som deg. Mente det ikke slikt, jeg blir slått ned og sparket på konstant. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Gjort de 5 første bossene nå, men nå aner jeg ikke hvor jeg skal gå videre. Noen tips? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Slet noe vanvittig med boss nr 1, men tok overraskende nok boss nr 2 på første forsøk! Skal sies det var førstemann til å treffe på slutten av kampen. Litt av et adrenalinrush å få inn det avgjørende slaget! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Gjort de 5 første bossene nå, men nå aner jeg ikke hvor jeg skal gå videre. Noen tips? du vet den store sirkelen der du låser opp porten med den nøkkelen du kjøper fra messengers, med de to hvitkledde kjempene der man finner en del madmans skulls (er en stor gravplass), du går tilbake der og begge de to kjempene sitter helt stille, og den ene sitter rett foran de trappene du skal gå ned, når du føger den veien vil du møte en dør som krever ett passord som du fikk etter du tok bossen på toppen av katedralen ved å klikke på skallen 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Har fullført spillet nå og må si at dette var en fantastisk opplevelse. Uten å spoile noe så må jeg bare si at det ble skikkelig weird etterhvert. Knall spill! Merker at NG+ blir brutalt. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hvor er lantern nummer 3 ? Etter den i main ylnam eller hva det heter. Er det mye lengre enn de to hundene man møter på brua? Det er stort sett alltid en ny lykt i samme område som bossen er på. Laget med vilje, irriterende noen ganger ja, at man må kjempe seg tilbake til bossen hvis man dør. Det skal koste litt å feile. Det finnes en shortcut som gjør at du kan komme opp på brua bak "hundene" så man slipper å sloss mot dem. Det vil da bare ta 2 minutter å springe til første bossen fra lantern nr 2. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Sliter skikkelig med Blood-Starved Beast bossen, kommer meg greit til dets 'tredje' form, men da går den såpass bananas at jeg ikke får inn et eneste angrep. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hvilken level er du? Jeg tok den på første forsøk, uten problemer egentlig. Var vell litt over Level 40 selv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg tok den også på første forsøk, var også rundt lvl 40, og den er nok ment som en tidligere boss enn hva den endte som. Prøv å kaste blood coctails i et hjørne, siden bossen er 'beast' lokkes den bort dit, og du får 3-4 sekunder hvor du kan angripe uten å være redd for å bli skadet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Er på lvl 16 eller noe rundt der. Har dessverre ingen flere blood coctails da jeg brukte de opp på bossen i et tidligere forsøk. Ønsker ikke å kjøpe heller ettersom de er så dyre. Har ikke funnet en annen vei å gå, så må vel utforske litt så jeg finner veien til den andre bossen, kanskje jeg klarer den lettere! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg tror katedralområdet vil være mer passende for en på level 16 enn Old Yarnham. Har du sjekket ut Vicar Amelia? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Noen som vet hva siste oppdateringa inneholdt/fiksa? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Den fikset en game-breaking bug. http://www.eurogamer.net/articles/2015-03-27-how-to-avoid-bloodbornes-game-breaking-glitch Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Rundet hele spillet to ganger nå, men j irriterende at det er en bug som gjør at jeg ikke får Blades of Mercy. Det eneste våpenet jeg mangler og har skikkelig lyst på.. Hvis noen har lyst å spille, add meg på PSN: Sopranosfc Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg er skikkelig usikker med tanke på om jeg skal kjøpe Bloodborne.Liker i utgangspunktet ikke vanskelige spill. kjører som regel på "easy" fordi jeg vil ha underholdningen og historien. Ikke fordi jeg vil svette meg gjennom button-mashing, og fin-motorikk-og-timing for å treffe innenfor 2ms. Sånn sett likte jeg ikke Ori and the blind forest, da det ble så vanskelig for meg noen ganger at det var mest frustrasjon.Spillet isolert sett er flott det, Ori, men for meg ødela vanselighetsgraden en god del av opplevelsen. Så, er Bloodborne et slikt spill hvor en må være hardcore gamer, for i hele tatt å vurdere spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå