Arne Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Noen andre som har opplevd å bli "fanget" i håndtaket på en vogn/kjerre rett til "høyre" før du kommer til det store bålet helt i starten av spillet? Jævla irriterende. Men ellers bra spill! Er litt whimp så har brightness litt for høyt på! Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Noen andre som har opplevd å bli "fanget" i håndtaket på en vogn/kjerre rett til "høyre" før du kommer til det store bålet helt i starten av spillet? Jævla irriterende. Men ellers bra spill! Er litt whimp så har brightness litt for høyt på! Ja har blitt "fanget"/satt fast der en gang.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Hahah, i natt drømte eg at eg var i bloodborne verdenen Da er det kanskje på tide og kjøpe det Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Ready in 5 hours..... skulle bare tatt litt over 1 og ein halv har eg reknet ut. Tragiske servere EDIT: Nvm, ready in 1 hour Endret 26. mars 2015 av Noiz Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 uff, loading tidene er oppe i 1 minutt nå. Begynner å bli lei av å bruke 10% av tiden i loading screens. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Er derfor jeg har lagt spillet på vent frem til de fikser lastetidene. Liker spillet, men gidder bare ikke all lastingen. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Vurderer det eg og, er ikkje komt så langt, så starter kanskje på nytt fordi eg angrer på at eg valgte dame Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Spillet blir bare bedre og bedre jo mer jeg spiller. Litt kjedelige lastetider, men jeg overlever. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Hva prioriterer dere å donere blod til? Level eller våpen/armor? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg prioriterer å levle. Finner utstyr når jeg springer rundt. Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Så lenge jeg har materialene tilgjengelig så oppgraderer jeg alltid våpen først. Og så langt så har det ikke akkurat vært mangel på materialer, slik at jeg har 4 ulike våpen oppgradert opp til +7. Du kan i utgangspunktet løpe gjennom disse spillene som level 1 hvis du er god nok. I starten puttet jeg poeng i Vit og End, mens jeg etterhvert har fokusert på Str/Skill. Sjekk hvordan våpenet du liker å bruke skalerer med hvilke stats, og dump overflødig blod der du føler det trengs Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 digger spillet men må desverre gi opp å ta denne hunteren frem til jeg er noe høyere lvl: følte meg liten etter 10-12 forsøk som gikk like dårlig, men kanskje en dag når jeg er noe høyere lvl Hei Når møtte du denne fyren? Jeg har tatt bossen som er der, og gjort mye i ettertid, men har aldri møtt denne fyren. Har vært tilbake der gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Har dere kjøpt denne nøkkelen til 10k blood? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 digger spillet men må desverre gi opp å ta denne hunteren frem til jeg er noe høyere lvl: følte meg liten etter 10-12 forsøk som gikk like dårlig, men kanskje en dag når jeg er noe høyere lvl Hei Når møtte du denne fyren? Jeg har tatt bossen som er der, og gjort mye i ettertid, men har aldri møtt denne fyren. Har vært tilbake der gjentatte ganger. Tror de blir plassert ut forskjellig fra hver gang. Har møtt en til nå og det var på gravgården hvor man møter boss 2. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det viste seg at selv om han virket vanskelig, var førstebossen relativt lett. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) digger spillet men må desverre gi opp å ta denne hunteren frem til jeg er noe høyere lvl: følte meg liten etter 10-12 forsøk som gikk like dårlig, men kanskje en dag når jeg er noe høyere lvl Hei Når møtte du denne fyren? Jeg har tatt bossen som er der, og gjort mye i ettertid, men har aldri møtt denne fyren. Har vært tilbake der gjentatte ganger. du møter først en der du fighter andre bossen(på gravplassen er han og fighter hu hunteren med kråkearmoren) så møter du han i videoen i katedralen etter du har tatt bossen der og tatt noen flere bosser, vet ikke eksakt når Endret 26. mars 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Spilt nå over 57 timer på BloodBorne. Herregud som jeg koser meg! Er faktisk BloodBorne jeg har spilt mest på av samtlige eksklusiver jeg har på PS4/WiiU/X1 nå! Utrolig givende spill, som fanger meg totalt! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Har dere kjøpt denne nøkkelen til 10k blood? Chief Emblem? Åpner for et lite område, til en boss og ny sone litt lengre inn. Endret 27. mars 2015 av Dore123m Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Har ikkje spillt noen av dei andre spillene fra studioet og fy flate som eg dør, ser på meg sjøl som ein godt over gjennomsnitte gamer, men dette krever ein litt annen måte og spille på og det liker eg, trur eg kommer til å kose meg mye framover Har spillt i litt over ein time, og koser meg, men møster litt gnisten av alle Loadingene. Endret 27. mars 2015 av Noiz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Har dere kjøpt denne nøkkelen til 10k blood? Chief Emblem? Åpner for et lite område, til en boss og ny sone litt lengre inn. Ja ok, kjøpte den i går å fikk sjekket ut litt av området. Prøve med på resten + boss i dag da! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå