Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hvordan har dere fått fatt i spillet alt? Dem har forhåndsbestilt fra http://gamezone.no Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Faen jeg er så jelly.... Må vente enda en dag her! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Synest Bloodborne er gøy, har spillt i 10-12 timer til nå. Men som noen andre sier så sliter det med noen fps dropps noen plasser og litt bugs har jeg møtt på, fiender som kommer opp en trapp blir sittendes fast og står og rister, og en god gammel kjenning der døde fiender sitter fast i foten min. Lastetiden når du dør eller drar til et annet område er horribel, 40-50 sekund. Men det artigste spillet jeg har spillt på PS4 til nå. Elsker denne typen atmosfære i spill og fiendene er kule. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 40-50 sekunder? Det et faktisk ikke akseptabelt i et spill som dette. Det blir en tung og kjip ripe i lakken for min del. Det er jo en kjensgjerning at man dør hele tiden den første gangen man spiller gjennom. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Synd at slike tekniske ting skal trekke ned, ellers virker det jo som spillet er knall. Men dette kan vell kanskje fiskes i patcher, eller passe på og ikke dø,som sikkert ikke er bare bare. Gleder meg til kommende uke! Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Gleder meg til spillet, men litt trist å høre at det er litt teknisk fjas. Streng talt så har vel det vært slikt på hvert eneste Souls spill som har kommet ut. From virker ikke som den beste utvikleren på den siden, de tar det igjen på godt gameplay. Håper dette er tilfellet her også. Endret 22. mars 2015 av Tønne Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hvordan har dere fått fatt i spillet alt? Dem har forhåndsbestilt fra http://gamezone.no Og fått det alt?! Faen at jeg ikke bestilte det selv, kjøpte en PS4 i forrige uke, kun for Bloodborne. Tenkte den sikreste måte å få spillet dag 1 var å stoppe innom spillshappa på vei hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 day one patchen vil fikse de fleste feila i spillet + korte ned loadinga, og den vil låse opp en del ting som fromsoftware ikke vil att vi som får spillet tidlig skal spoile, så regner med vi får den oppdateringa tirsdag Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Har de sagt det nå nylig? Bra hvis det er tilfelle. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 day one patchen vil fikse de fleste feila i spillet + korte ned loadinga, og den vil låse opp en del ting som fromsoftware ikke vil att vi som får spillet tidlig skal spoile, så regner med vi får den oppdateringa tirsdag Hva var den 2.9 GB patchen vil allerede har lastet ned da? Lenke til kommentar
fantomena Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 day one patchen vil fikse de fleste feila i spillet + korte ned loadinga, og den vil låse opp en del ting som fromsoftware ikke vil att vi som får spillet tidlig skal spoile, så regner med vi får den oppdateringa tirsdag Hva var den 2.9 GB patchen vil allerede har lastet ned da? Det skal visstnok komme en ny patch nå til uka. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Sitter på avtrekkeren på kjøp av PS4 og Bloodborne nå. Hadde jeg vist at det ble sendt ut så tidlig hadde jeg bestilt før. Ser ut som Gamezone er tomme, så prøver meg på komplett. Bloodborne ser litt for awesome ut til å ikke kjøpe. Bring on the hypetrain. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) day one patchen vil fikse de fleste feila i spillet + korte ned loadinga, og den vil låse opp en del ting som fromsoftware ikke vil att vi som får spillet tidlig skal spoile, så regner med vi får den oppdateringa tirsdag Hva var den 2.9 GB patchen vil allerede har lastet ned da? noen av annmelderne sier de lastet ned en 3,2gb patch og de har tilgang til en modus vi ikke har ennå(ikke chalice dungeons men en ting med caracteren som ingen vil avsløre, tror jeg har en anelse men vil ikke spoile noe), så tror nokk det kommer en på tirsdag som i tillegg låser opp mp serverne, er en del snakk om dette på neograf osv.... Sitter på avtrekkeren på kjøp av PS4 og Bloodborne nå. Hadde jeg vist at det ble sendt ut så tidlig hadde jeg bestilt før. Ser ut som Gamezone er tomme, så prøver meg på komplett. Bloodborne ser litt for awesome ut til å ikke kjøpe. Bring on the hypetrain. liker du de andre souls spilla så liker du nokk dette og, spillet er brutalt vanskelig, vakkert og områdene i spillet er bare sinnsyke, har selv spilt nå i 15-16 timer og må si att jeg ennå ikke er ferdig med å utforske første verdenen man har tilgang til og har death count på 15+ på alle 4 bossene så langt, siste tok meg 34 forsøk pga de bruker nye angrep hele tida, mer vil jeg ikke si for å ikke avsløre noe Endret 22. mars 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Etter å ha spilt noen timer i helga så er min anbefaling klar: Løp og kjøp. Har ikke kommet lengre enn at jeg jobber med boss nummer 2, men jeg storkoser meg. Nå ønsker jeg bare at arbeidsdagen tar slutt slik at jeg kan dra hjem å fortsette med Bloodborne. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Etter 22 timer i helga så har jeg tatt 6 eller 7 bosser. Må si at dette er et definitivt must buy til alle som liker souls. noen av bossene er lette, mens andre er sykt vanskelige. combat er også sykt digg at alt går fort. ett av mine goty'er Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Sweet! Et av mine håp for spillet var at det var litt mer pace i slosskampene! Jeg blir litt "bleeh" hvis det tar 3-4 sekunder fra man trykker til man angriper. Litt rart at jeg likte Lords of the Fallen så godt egentlig! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Veldig kjent trend at det er "Day one" patch på spill som releases fortiden, http://www.eurogamer.net/articles/2015-03-23-dont-forget-to-download-bloodbornes-2-69gb-day-one-patch Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Var innom Expert, da jeg skulle kjøpe The Last Of Us: Remastered, og la merke til at de hadde Bloodborne stående i hyllene. Ble mildt sagt ganske glad, og dro med meg en kopi, så nå har jeg 2 rå spill å komme meg igjennom denne uken Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Var innom Expert, da jeg skulle kjøpe The Last Of Us: Remastered, og la merke til at de hadde Bloodborne stående i hyllene. Ble mildt sagt ganske glad, og dro med meg en kopi, så nå har jeg 2 rå spill å komme meg igjennom denne uken Da må jeg nok ned å sjekke de lokale butikkene Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Spilt nå rundt 24 timer og koser meg gløgg ihjel. Uten tvil den beste konsolleksklusive tittelen jeg har spilt på dem nye konsollene til nå! Endret 23. mars 2015 av Infamous Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå