Zeph Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Popularitet. Fleire messengers indikerer at fleire brukar koden (glyph). Litt same funksjonalitet som ikonene ved sidan av lokasjonene når du reiser i Dark Souls 3. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Popularitet. Fleire messengers indikerer at fleire brukar koden (glyph). Litt same funksjonalitet som ikonene ved sidan av lokasjonene når du reiser i Dark Souls 3. Så det symboliserer hvor poppulert den ritualen/dungeon er blant folk? Endret 29. mai 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Er det noen som har troen på BB2? At den vil komme, mener jeg. Jeg både håper og har troen på det at den vil komme. Lenke til kommentar
orv Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Er det noen som har troen på BB2? At den vil komme, mener jeg. Jeg både håper og har troen på det at den vil komme. Håper veldig på det. Beste spillet ever. Kanskje får vi høre noe fra from software på Gamescom? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Helt enig, en av de beste jeg noen sinne har spilt. Lenke til kommentar
orv Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Helt enig, en av de beste jeg noen sinne har spilt. Fantastisk dlc også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå