Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Det er nok det tryggeste. Du finner nok ganske raskt ut hva slags våpen du foretrekker, og kan investere poeng deretter. Jeg ser at noe av det jeg skrev over kanskje var litt uklart, så la meg utdype: Det er ikke så veldig viktig med builds egentlig. Om du har 20 i både strength og skill og finner ut at du vil bruke et våpen som bare skalerer med skill, er det ikke verdens undergang. Det er vanskelig å ødelegge en karakter fordi du investerte for mye. Dessuten er det viktigere å få tak i ressurser for å oppgradere våpnene (blood shards) og blood gems, da oppgradering og blood gems etter hvert får STORE utslag i hvor mye liv du tar med våpenet. Så jeg anbefaler at du ikke bryr deg så mye om skill vs. strength og den slags i første omgang. Spill og ha det gøy, prøv ut ulike våpen, gå opp i nivå i både strength og skill en gang i blant, ikke glem vitality og endurance(!!) - det er som sagt vanskelig å "ødelegge" en figur ved å investere for mye feil. Det viktigste er at du utforsker og har det moro mens du gjør det. Tusen takk for gode og utfyllende tilbakemeldinger Ikke fått tid til å game så mye siste, håper å ta det opp igjen snart. Tar gjerne å gruppe opp igjen som sist Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Har oppgradert Saw Cleaver til +5 og LHB til +3 til nå. Er det mulig å få begge til +10 på første playthrough eller må jeg velge? Kan jeg i det hele tatt få begge til +9 på første playthrough? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Du kan få et våpen til +10 på første playthrough. Hvis du skal ha mer enn ett våpen til +10 uten å gå til NG+ så må du farme chalice dungeons litt. (Med mindre de har gjort forandringer siden sist jeg spilte ) 1 Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Kan få begge til +9 ganske enkelt. +10 er det bare en av/play, med mindre du gjør dungeon.. 1 Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er det noen av Covenants som er bedre enn andre? Er det veldig viktig å joine de? Dette er fra en som ikke er veldig på PvP. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Så langt finnes det bare tre covenants, og å joine de er ikke viktig overhode. Du blir med i en covenant ved å få tak i én av de tre oath runene og bruke én av dem. Således kan du bytte mellom ulike covenants uten å måtte snakke til noen - du bytter slik du bytter vanlige runer. Hver av oath runene gir en liten fordel, men de er ikke noe særlig. Den ene gir raskere staminaregenerasjon, noe som er ganske fint. Den fås ved å fullføre Eileen the Crows questline. En annen av dem gir deg litt mer liv per heal med bloodvials, mens den siste healer deg når du er nær døden. Begge disse kan fås etter å ha fullført Alfreds questline. Kort svar på spørsmålene dine; ja, jeg foretrekker Hunter of Hunters-covenanten, da den gir raskere staminaregenerasjon, og nei, det er ikke viktig å joine en av dem. Endret 7. november 2015 av Curumo 1 Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Da var spillet rundet første gang. For et spill! Tok alle bossene bortsett fra Martyr Logarius (glemte han litt bort til slutt, irriterer meg) og Moon Presence (hadde ikke nok Umbilical Cords). Likte settingen, designet og gameplayet veldig godt. Det er nok det spillet fra From Software som har appellert best til meg. Brukte quality-build og LHB +10. Endret 11. november 2015 av Zahl Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Gratulerer! Har du tenkt til å fortsette i NG+, eller starte med en ny figur? Og har du testet ut Chalice Dungeons enda, og hvis ja, hva synes du? Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Usikker, men kunne kanskje tenke meg å prøve en skill-build. Ellers har jeg rundet en Chalice Dungeon (husker ikke navnet på den). Det er ok, men usikker om det er for meg. Sliter litt med å finne nok materials til å åpne nye. Endret 12. november 2015 av Zahl Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg kan fint runde Bloodborne nå, men jeg sliter enda med Gerhman. Det har seg sånn at jeg har valgt å drepe ham. Han er skikkelig tung. Jeg må enda høyere opp i level ser det ut som. Jeg har ende ikke klart å finne ut hva jeg gjør feil med ham. Så nå holder jeg på med DLC'en mens jeg levler opp. :wee: Det jeg bruker av våpen er Bueblad og Skjold. Jeg regner med at det er ikke akkurat den beste comboen. :hmm: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2017 Ikke bruk skjold i Bloodborne. Det er ubrukelig. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Ikke bruk skjold i Bloodborne. Det er ubrukelig. Regnet med det. Har nå klart å kommet meg langt med skjold. :wee: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Hunters do not normally employ shields, ineffectual against the strength of the beasts as they tend to be. Shields are nice, but not if they engender passivity. Endret 28. mai 2017 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Det hadde ikkje vore den første falske BB2-logoen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Uansett om den er falsk eller ikke. Så vil jeg veldig gjerne ta BB2 skal komme. Endret 28. mai 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Stusser litt på datoen. Om det er nære en annonsering så syns jeg 12/12/2018 var veldig langt frem i tid. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 Det er et eldgammelt bilde. Falskt. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Eit nyare eksempel: It is now "Sony Interactive Entertainment" now instead of "Sony Computer Entertainment" as evidenced by Horizon Zero Dawn's opening. Likely a fake. https://www.reddit.com/r/bloodborne/comments/6drbmg/possible_leaked_bloodborne_2_title_screen_i_found/ Endret 28. mai 2017 av Zeph Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Noen som vet hva de fire like ikonene på høyre side er for noe? Det har jeg også lurt på, hva er de egentlig til? Noen ganger er det fem av dem, i noen tilfeller er det en. Endret 29. mai 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå