ChopperRead Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Er i old yharnam, prøver å snike meg forbi han djevelen på taket med maskingeværet, lettere irriterende.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Han blir vennlig litt senere i spillet. Etter at du har tatt Blood starved beast tror jeg. Så du må ikke ta han ut. Men irriterende, ja!. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Først etter at jeg hadde tatt Darkbeast Paarl at han ble vennlig for meg i hvert fall. Snakka med han, fikk tingene han ga meg og så stakk jeg han i ryggen med sverdet mitt fordi @!*& han og alt styret med maskingeværet hans 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Sistnevnte er riktig. Basically når du åpner bakdøren til Old Yharnam, så er han ikke hostile så lenge du kommer deg opp i tårnet uten at han ser deg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Verdt å lese http://www.reddit.com/r/bloodborne/comments/30wu49/the_hunters_guide_to_beasts_and_kin_part_1/ Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Sweet, da fikk man rushet til Chikage på level 36 for bloodtinge build Endret 20. april 2015 av Cerb89 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Sweet, da fikk man rushet til Chikage på level 36 for bloodtinge build Er det slik at Chikage er pointless om man ikke plasserer masse Points på Bloodtinge? Er lvl 100 nå og har bare ca 12 Points der. Har fått våpenet, men bruker det ikke noe særlig. Holder meg til Tonitrus som er maxa. Og jobber litt med den som jeg fikk etter kampen med...en kar i rullestol. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Ble platinum på Bloodborne for noen dager siden. Kjørte alle bossene solo og dem i dungeons solo. Uten tvil den beste tittelen jeg har spilt til nå i 2015. Kan hende det blir den beste tittelen når 2015 er omme for min del! Ren og kjær nytelse. Endret 22. april 2015 av Infamous Toman Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Sweet, da fikk man rushet til Chikage på level 36 for bloodtinge build Er det slik at Chikage er pointless om man ikke plasserer masse Points på Bloodtinge? Er lvl 100 nå og har bare ca 12 Points der. Har fått våpenet, men bruker det ikke noe særlig. Holder meg til Tonitrus som er maxa. Og jobber litt med den som jeg fikk etter kampen med...en kar i rullestol. Den scaler med skill i vanlig form og når du transformer den med L1 så scaler den med bloodtinge. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Er det sånn at neste boss etter father gascoine er i cathredal ward eller old yarnham? old yarnham virker det bare som om det bare er han jævelen i tårnet med gunnern, og han jegeren som angriper der nedenfor tårnet. Utforsket en del i cathedral ward før jeg gikk til old yarnham, fant ikke noe spesielt bortsett fra noen giganter. Burde kanskje gå tilbake å utforske mer der? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Old er egentlig optional, men bør tas. Du kan velge hvilken du vil ta først, men jeg tok de to områdene før jeg gikk videre.. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Old er egentlig optional, men bør tas. Du kan velge hvilken du vil ta først, men jeg tok de to områdene før jeg gikk videre.. Er nå vel ikke noen andre områder jeg kan ta akkurat.. Så det må da være noe der som gjør at jeg kan komme meg videre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hvis ikke du fant bossen i Old Yharnam så burde du lete litt mer. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Haha, jeg har ikke letet så lenge, men der nede nedfor tårnet der han andre jegeren er så sprang jeg bortover området han sto på men ble skutt ihjel av han løknakken oppi tårnet, vet jeg kan gå opp til han og sloss. Men skulle ønske det gikk å snike seg til han. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Haha, jeg har ikke letet så lenge, men der nede nedfor tårnet der han andre jegeren er så sprang jeg bortover området han sto på men ble skutt ihjel av han løknakken oppi tårnet, vet jeg kan gå opp til han og sloss. Men skulle ønske det gikk å snike seg til han. Hvis du kommer deg til stigen hvor du kan klarte opp til ham, så kan du i stedet gå videre frem. Du skal lengere ned, så du kan ignorere både han med maskingevær og han andre hunteren (når jeg sier ignorere mener jeg selvsagt løpe fra, de følger ikke etter deg) Edit: kom på det at du KAN ignorere old yahrnam for så å komme inn en bakvei og slippe unna han med maskingevær helt.. Men vil anbefale å prøve til du klarer å løpe forbi ham, da du ellers må vente en stund ut i spillet og drepe en annen optional boss... Hvilken lvl er du forresten? Tror jeg har en karakter som kan være i nærheten hvis du trenger noe hjelp noe sted =) Endret 22. april 2015 av Anech! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg har egentlig lyst å møte alle bosser! Men takk for tips, er ikke noe problem å komme meg ned til han i tårnet, bare visste ikke hvor jeg sku videre. Har egentlig spilt veldig lite, er kanskje i level 21-22 eller noe sånt. Har ikke farmet i det hele tatt nesten. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg har egentlig lyst å møte alle bosser! Men takk for tips, er ikke noe problem å komme meg ned til han i tårnet, bare visste ikke hvor jeg sku videre. Har egentlig spilt veldig lite, er kanskje i level 21-22 eller noe sånt. Har ikke farmet i det hele tatt nesten. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Bosskampen i Forbidden Woods er litt småkjip på ng+. Sliter litt med de. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Fant bossen! Blood starved beast, prøvd én gang. Gikk til helvete Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hvordan er loading på den nyeste patchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå