Espp Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Du får bruke taktikken kalt "spring, spring". Juks litt og søk opp på YouTube hvor du finner badget, så finner du nok fram. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Joda, mulig det! Men nå har bare jeg spilt rundt 3 timer, så jeg taper heller ikke noe på å starte på nytt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Men videre i spillet, er det sånn at det kun finnes lamper etter bossen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Nei, det er en i begynnelsen på nye områder, så en etter bosser. Men du finner snarveier hele tiden så vill ikke si det er noe mangel på lamper. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Da startet jeg på nytt, valgte saga som våpen, og tok jævelen på første forsøk! Herregud så deilig, lurer på hvor jeg skal videre! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Da startet jeg på nytt, valgte saga som våpen, og tok jævelen på første forsøk! Herregud så deilig, lurer på hvor jeg skal videre! Edit: er det mulig å ta father gascoine uten molotov og/eller music box? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Da startet jeg på nytt, valgte saga som våpen, og tok jævelen på første forsøk! Herregud så deilig, lurer på hvor jeg skal videre! Edit: er det mulig å ta father gascoine uten molotov og/eller music box? Det er mulig, men molotov vil gjøre det enklere. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Da startet jeg på nytt, valgte saga som våpen, og tok jævelen på første forsøk! Herregud så deilig, lurer på hvor jeg skal videre! Edit: er det mulig å ta father gascoine uten molotov og/eller music box? Helt mulig det ja. Brukte bare øks selv! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Yay, da var platinum trophy i boks! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Da ble jeg ferdig med ''Nightmare Frontier'', tok bossen uten noe problem. Så da har jeg vell bare siste del av main story igjen! Men Frenzy er noe dritt, blæ! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Yay, da var platinum trophy i boks! Gratz! Mangler bare to avslutninger (blir å lagre og loade) for å ha platinum Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Takk. Jeg gjorde samme selv for å få alle endings Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har alle Moon Runes på. Da får jeg 60% mer blood echoes hvergang jeg dreper noen? Eller så funker det bare å bruke en Moon rune? Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Yay, da var platinum trophy i boks! grattis! Skal nok fikse det også. Trenger 10 more trophies. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har alle Moon Runes på. Da får jeg 60% mer blood echoes hvergang jeg dreper noen? Eller så funker det bare å bruke en Moon rune? Slik jeg har skjønt det så stacker alle runes, så da burde du få 60% mer blood echoes. Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Jeg har alle Moon Runes på. Da får jeg 60% mer blood echoes hvergang jeg dreper noen? Eller så funker det bare å bruke en Moon rune? Slik jeg har skjønt det så stacker alle runes, så da burde du få 60% mer blood echoes. Niceeeeee, da er det tid for farming da Testa ut igår får lett nesten 100K under 3 min. jo i Mergo's Loft: Middle. Endret 15. april 2015 av Namseyn Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har ikke fått tak i den første Moon runen. Er dette fremdeles mulig selv om jeg har drept Rom? ( Spider bossen) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hvor droppet den første Moon runen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Man finner den vist i Hypogean Gaol, når man blir bortført av han karen med sekk. Når man tar Rom så blir det forandret der. Mistenker jeg ikke får tak i den nå :/ Får satse på de to andre da, er i det området nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå