henrikrox Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Kjøpe bloodborne i dag. Merkelig nok tok det evigheter å laste ned, selvom internett testen viste at den makset linja. Gikk dødstregt å laste ned fra PSN. Uansett, koste meg den ene timen jeg fikk prøvd. Kom meg igjennom det bålet med mange folk uten å død 1 gang. Gikk videre igjennom, slåss med noen kråker, gikk opp en trapp og ble møtt av 2 hunder og 2 folk, insta dead. lol Aldri spilt dark souls før, vet dette blir en tålmodighetsprøve, men jeg elsker spillet så langt Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Når jeg skal spille første gang, er det best å spille offline eller online? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Når jeg skal spille første gang, er det best å spille offline eller online? Forskjellen på offline og online er muligheten til å hjelpe eller få hjelp av andre + invadere andre spillere, men dette må du igangsette selv og skjer ikke av seg selv. Du kan lliksågodt velge online, så har du de mulighetene hvis du ønsker hjelp/hjelpe/invadere på et tidspunkt i spillet. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Roger that! Herregud for en jævla noob jeg er, sliter allerede helt i begynnelsen! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Endelig ferdig med Defiled Chalice! Boss to og tre var noe dritt Merker jeg ikke kommer til å gjenta det med det første Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Roger that! Herregud for en jævla noob jeg er, sliter allerede helt i begynnelsen! Been there done that.lol Døde mange ganger i starten også. Du blir nok bedre etterhvert. Patience my friend. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Når jeg skal spille første gang, er det best å spille offline eller online? I tillegg til det de andre har sagt, så har du også muligheten til å se notater fra andre spillere (og legge ut dine egne) hvis du spiller online. Det liker i alle fall jeg veldig godt, det kan være ting som tips om farer som venter, tips til taktikker eller morsomme ting. Når en av dine notater blir ratet som fine, så blir du også healet fullt dersom du er online og spiller når dette skjer. Det kan være veldig praktisk om det f.eks. skjer under en bossfight. Jeg har spilt online hele tiden, men har ikke ønsket å spille hverken coop eller pvp og det er ikke noe problem. Som andre allerede har sagt, så er det dette ting du må sette i gang selv. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Altså, nå kom jeg meg frem til første beast, oppå brua! Slakta alt annet i central yharnam så og si, helt din den jævelen hoppet ned på brua og tilslutt drepte meg. Da kom jeg tilbake til han gherman i kåken på toppen, og mistet alt av blood echoes....Når jeg da drar tilbake så er alle jeg drepte tilbake igjen. Er cluet da å dra tilbake til hu dukkemor å levere echoes for å levle up, FØR jeg prøver meg på bossen? Sånn at jeg iallefall får litt fremdrift av alt slitet før jeg dør mot han. Og en annen ting, er det ingen andre lamper her? Tungvint å begynne helt med første lampe hver gang. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Litt skuffet over hvor lite forskjellige builds det er i Bloodborne sammenliknet med DS. I tillegg så er kruttvåpen så sinnsykt OP i pvp, ikke for å nevne hvor vanskelig det er å spille med andre. Digger spillet, men det har sine klare mangler dessverre. Bra for meg at DS:2 nettopp ble sluppet på PS4 da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Du kan låse opp snarveier underveis som gjør veien fra lampen til bossen kortere. Om du må jogge hele veien, så tror jeg du har bommet på et par. Se etter spaker som kan åpne porter, dører som bare kan åpnes fra en side, og heiser. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Altså, nå kom jeg meg frem til første beast, oppå brua! Slakta alt annet i central yharnam så og si, helt din den jævelen hoppet ned på brua og tilslutt drepte meg. Da kom jeg tilbake til han gherman i kåken på toppen, og mistet alt av blood echoes....Når jeg da drar tilbake så er alle jeg drepte tilbake igjen. Er cluet da å dra tilbake til hu dukkemor å levere echoes for å levle up, FØR jeg prøver meg på bossen? Sånn at jeg iallefall får litt fremdrift av alt slitet før jeg dør mot han. Og en annen ting, er det ingen andre lamper her? Tungvint å begynne helt med første lampe hver gang. Ja, du burde bruke dem hvis du ikke ønsker å eventuelt midte dem (ved å dø to uten å ha hentet dem). Det kommer en lampe etter at du har drept bossen. Det er litt få lagringspunkt i Bloodborne, noe som gjør det mer risikabelt å dø. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Men er det verdt å gå tilbake for å levle opp før jeg prøver meg på bossen? Vet ikke hvor mange echoes man samler før man kommer dit Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Men er det verdt å gå tilbake for å levle opp før jeg prøver meg på bossen? Vet ikke hvor mange echoes man samler før man kommer dit Er opp til deg. Du trenger egentlig ikke å levle opp for første bossen. Molotov er fint å ha. Du har sikkert funnet +6 molotov nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Har det noe å si hvor man går først av disse plassene: Nightmare Frontier Nightmare of Mensis Har skaffet lantern i begge nå. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Mensis er fortsettelse på historien om et steg mot slutten av spillet. Frontier er et valgfritt område. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Frontier er ganske mye kortere, og lettere. Ville gjort det først. Men rent teknisk sett har rekkefølgen ingenting å si. Endret 11. april 2015 av Zealuu Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Men er det verdt å gå tilbake for å levle opp før jeg prøver meg på bossen? Vet ikke hvor mange echoes man samler før man kommer dit Har du utforsket central yharnam og fått låst opp noen snarveier? Med snarveier åpne tar det kanskje et minutt fra lampen til cleric beast. Jeg levlet relativt ganger før jeg klarte å drepe han. Jeg er ny til denne type spill, så det tok litt tid å få taket på combat. Endret 11. april 2015 av Blodappelsin Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Men er det verdt å gå tilbake for å levle opp før jeg prøver meg på bossen? Vet ikke hvor mange echoes man samler før man kommer ditHar du utforsket central yharnam og fått låst opp noen snarveier? Med snarveier åpne tar det kanskje et minutt fra lampen til cleric beast. Jeg levlet relativt ganger før jeg klarte å drepe han. Jeg er ny til denne type spill, så det tok litt tid å få taket på combat. Jeg har utrolig nok ikke funnet noe med snarveier.. Har nok ikke leitet heller akkurat Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Men er det verdt å gå tilbake for å levle opp før jeg prøver meg på bossen? Vet ikke hvor mange echoes man samler før man kommer ditHar du utforsket central yharnam og fått låst opp noen snarveier? Med snarveier åpne tar det kanskje et minutt fra lampen til cleric beast. Jeg levlet relativt ganger før jeg klarte å drepe han. Jeg er ny til denne type spill, så det tok litt tid å få taket på combat. Jeg har utrolig nok ikke funnet noe med snarveier.. Har nok ikke leitet heller akkurat Anbefaler å finne alle snarveier før du starter på bossen. Da har du lært mye fra startområdet, samt mulighet til å levle opp en del. Det viktigste ved snarveiene er at du da har kort vei til bossen hvis du trenger flere forsøk før du tar han ned. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Men er det verdt å gå tilbake for å levle opp før jeg prøver meg på bossen? Vet ikke hvor mange echoes man samler før man kommer ditHar du utforsket central yharnam og fått låst opp noen snarveier? Med snarveier åpne tar det kanskje et minutt fra lampen til cleric beast. Jeg levlet relativt ganger før jeg klarte å drepe han. Jeg er ny til denne type spill, så det tok litt tid å få taket på combat.Jeg har utrolig nok ikke funnet noe med snarveier.. Har nok ikke leitet heller akkurat Anbefaler å finne alle snarveier før du starter på bossen. Da har du lært mye fra startområdet, samt mulighet til å levle opp en del. Det viktigste ved snarveiene er at du da har kort vei til bossen hvis du trenger flere forsøk før du tar han ned.Ja, hvor er noen av disse? Eneste "snarveien" jeg har sett er den der med stigen, der lampa er rett oppfør. Så går jeg videre til der alle de idiotene er rundt bålet, så dreper jeg alle de for så å gå videre gjennom gangen til venstre, der inne er det en diger satan som banker som en krigsfange på døra. Edit: jeg slo av for flere timer siden, skal ut å drikke meg lettere idiotisk! Men likte spillet veldig, selv om jeg sleit. I morgen blir det hele dagen med bloodborne. Endret 11. april 2015 av Wilshere19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå