firberblad Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Nå har jeg brukt den klokka for å få hjelp fra andre. Dessverre, så har de som har hjulpet meg død rett før vi fikk tatt ut bossen. Får jo nesten dårlig samvittighet. Men hva må jeg gjøre for å kunne "komme til hjelp" for andre? Hvordan ser jeg at andre ber om hjelp? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Nå har jeg brukt den klokka for å få hjelp fra andre. Dessverre, så har de som har hjulpet meg død rett før vi fikk tatt ut bossen. Får jo nesten dårlig samvittighet. Men hva må jeg gjøre for å kunne "komme til hjelp" for andre? Hvordan ser jeg at andre ber om hjelp? Hunter's Dream, gå inn i bygningen, deretter gå ut døra rett til venstre og du har da en fontene direkte til venstre for deg igjen. Der kan du kjøpe Small Resonant Bell for 1 insight. Bruk den ute i verden til å hjelpe andre. http://bloodborne.wikia.com/wiki/Small_Resonant_Bell 1 Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Hvordan åpner jeg denne døren? Finnes det en nøkkel? Den er i Cathedral Ward. Endret 8. april 2015 av Namseyn Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hvordan åpner jeg denne døren? Finnes det en nøkkel? Den er i Cathedral Ward.Den åpnes etter du har slått blood starved beast. Du må ut døren til venstre fra lampen Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hadde tenkt å vente til spillet kom rundt 450, siden jeg nettopp kjøpte 4 spill. Men når hele vennelista spiller Bloodborne er det vanskelig å holde fingrene av fatet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Spillet er rått, verdt pengene. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Nå har jeg brukt den klokka for å få hjelp fra andre. Dessverre, så har de som har hjulpet meg død rett før vi fikk tatt ut bossen. Får jo nesten dårlig samvittighet. Men hva må jeg gjøre for å kunne "komme til hjelp" for andre? Hvordan ser jeg at andre ber om hjelp? Hunter's Dream, gå inn i bygningen, deretter gå ut døra rett til venstre og du har da en fontene direkte til venstre for deg igjen. Der kan du kjøpe Small Resonant Bell for 1 insight. Bruk den ute i verden til å hjelpe andre. http://bloodborne.wikia.com/wiki/Small_Resonant_Bell Tusen takk Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Men du må ha 10 insight for å kunne handle. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Mister Insight hele tiden jeg. Hadde rundt 23, men nå er det nede på 11. Er vell disse forbanna hjernesugerene... Endret 10. april 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ringer du mye med bjellen? Koster 1 Insight per ring, enten du finner noen eller ikke. Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Finnes det en lamp i Nightmare of Mensis? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Finnes det en lamp i Nightmare of Mensis? Ja, det er to stykker der. Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Hvordan åpner jeg denne døren? Finnes det en nøkkel? Den er i Cathedral Ward.Den åpnes etter du har slått blood starved beast. Du må ut døren til venstre fra lampen Du mente den døra som går opp til Upper Cathedral? Er ikke den døra jeg snakker om. Det er den døra som har masse vaser og en kiste. Endret 10. april 2015 av Namseyn Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Finnes det en lamp i Nightmare of Mensis?Ja, det er to stykker der. Okay, er det langt unna fra den hunter som du møtter på brua? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Da er det satt til downloading! Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg.. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Da er det satt til downloading! Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg.. Hoho, du har mye godt og vondt i møte. Lykke til Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Da er det satt til downloading! Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg.. Hoho, du har mye godt og vondt i møte. Lykke til Regner med det, blir bra:) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Ringer du mye med bjellen? Koster 1 Insight per ring, enten du finner noen eller ikke. Har faktisk ikke brukt bjellen en eneste gang. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Finnes det en lamp i Nightmare of Mensis?Ja, det er to stykker der.Okay, er det langt unna fra den hunter som du møtter på brua? Når du kommer forbi han kommer du til et område hvor du kan aktivere en heis ned til en av lampene Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Er fire lamper totalt, men den siste er helt på slutten, og ikke så interessant. Den første er på bakkenivå, før du begynner å gå oppover mot edderkoppene og broen med hunteren på. Lett å gå forbi, den står litt henslengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå