house Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 heisann, jeg får ikke spillt tribes 2 i det heletatt, her om dagen så var jeg på lan (da med ett G-force) funka fett, men så gikk G-forcen i stykker, så nå sitter jeg her med et TNT2 kort, men spillet skal jo funke under det... men det gjør det da altså ikke, har dere noen tips eller ? Housey Lenke til kommentar
CPU Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hvorfor gikk det i stykker? Trodde det skulle funke fint med TNT kortet ditt. Har du skrudd ned grafikken du brukte med GeForcen? Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 DU MÅ JO IKKE DRIVE OG SVI GF"1" kort da for ****...... :smile: Hehe, det så ikke helt fint ut, litt svart her og der.... Lenke til kommentar
house Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 22:35, sfougner skrev:DU MÅ JO IKKE DRIVE OG SVI GF"1" kort da for ****...... :smile: Hehe, det så ikke helt fint ut, litt svart her og der.... hehe, veit det så styggt ut etter av vi sprengte det da.. men du sfougne, har du bilder fra da vi sprengte det ? skulle ha lagt ut noen serru! Housey Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hmmm, nai, har ikke bilder jeg, men jeg veit noen av de bildene ser jevli råe ut! :smile: Så du kortet etter det ble most med fenghette? hehe Lenke til kommentar
house Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 eh ja, gjorde jo det... gpu'n gikk i dass..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå