genesis Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 har ikke vært offtopic på en stund nå, og legger merke til at religion og politikk som kategorier er spleiset... det var de vel ikke før... uansett, synes dette virker dårlig. Det er greit nok at det noenganger går over i hverandre, men utgangspunktet pleier da å ligge innenfor en av delene.... kunne ikke admins (noen admins som leser dette? må jeg sende pm?) ha delt opp disse igjen.. ordingen er uoversiktlig-deluxe, ja, dette er "offtopic", men det er vel mulig, og legge til rette for orden iallefall?! ..... ----- hva synes dere andre, som oftere bruker denne delen? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ordingen er uoversiktlig-deluxe, ... hva synes dere andre, som oftere bruker denne delen? Politikk er vel et like mye uordentlig emne som religion da. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Politikk er vel et like mye uordentlig emne som religion da. så la oss gjøre alt i mindre orden, og spleise hva som iallefall grovt kan katigoreres? det jeg spør om er om ikke kategoriene kan deles opp igjen? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 <jeg er pirkete og vil ha det slik jeg vil ha det> Det hadde vaert mye mer ordentlig om du tok deg bryet med stor forbokstav i begynnelsen av hver setning. </jeg er pirkete og vil ha det slik jeg vil ha det> Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er en litt for liten kjerne av oss i politikk og religion til at det ville være noe poeng i to kategorier, samt at diskusjonene hopper mellom begge temaene i samtlige diskusjoner her :-) Savner et forum for filosofi though, eventuelt å inkludere det inn under politikk&religion. (Har vært noen filosofisk baserte diskusjoner her, som vi poster her rett og slett fordi nesten alt spekulativt kan i de fleste tilfeller omhandle religion som en del av diskusjonen. Vil nødig ta opp de temaene i "annet" eller "søppel", fordi jeg er redd for mye useriøs respons, som en ødelagt diskusjon er et biprodukt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå