kaos0 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) jeg har hatt problemer med steamen når jeg går innpå the forest så spør den om alder som jeg skriver inn men allikavell så blokerer den siden for meg hva skal jeg gjøre Endret 10. juni 2014 av kaos0 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Skriver du inn en alder som er høyere enn aldersgrensen til spillet? 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg kommer meg fint inn på siden til spillet inne på Steam. Jeg blir heller ikke spurt om alder da. Jeg vet ikke hva som er feil hos deg. Er det nettsiden til Steam, eller selve programmet du bruker? Jeg brukte i alle fall programmet og da virket det. Lenke til kommentar
trudderuderantan Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Mulig du blir blokkert, om alder registrert hos steam ikke samsvarer med alder du oppgir til spillet. Mine 2 øre. Lenke til kommentar
kaos0 Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg kommer meg fint inn på siden til spillet inne på Steam. Jeg blir heller ikke spurt om alder da. Jeg vet ikke hva som er feil hos deg. Er det nettsiden til Steam, eller selve programmet du bruker? Jeg brukte i alle fall programmet og da virket det. jeg bruker programmet Lenke til kommentar
kaos0 Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Mulig du blir blokkert, om alder registrert hos steam ikke samsvarer med alder du oppgir til spillet. tror ikke dunmå oppgi fødsels datoen din når du lager steam Mine 2 øre. troriæ Mulig du blir blokkert, om alder registrert hos steam ikke samsvarer med alder du oppgir til spillet. Mine 2 øre. tror ikke du må oppgi den når du lager bruker så det er ingenting å sammenlingne med Endret 10. juni 2014 av kaos0 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hva skjer viss du prøver på store.steampowered.com? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Samma komme opp Merkelig. Det første jeg ville prøvd er å fjerne alle temp filene til browsern din. Viss ikke det funker ville jeg ha prøvd en annen pc viss du kan. Ville prøvd en annen pc viss du har mulighet til det. Endret 11. juni 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) REG DELETE HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Steam\Users /f REG DELETE HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Steam\Users /f REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Valve\User s /f REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Valve\Users /f REG DELETE HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Steam /f REG DELETE HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve /f REG DELETE HKEY_CURRENT_USER\Software\Wow6432Node\Valve\Steam /f REG DELETE HKEY_CURRENT_USER\Software\Wow6432Node\Valve /f REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Valve\User s /f REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Valve /f REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Valve\Steam\Users /f REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Valve /f REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\steam /f REG DELETE HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\steam /f REG DELETE HKEY_CLASSES_ROOT\steam /f cd\ C: cd C:\Steam del /S Steam.log del /S AppUpdateStats.blob del /S GameOverlayRenderer.log del /S GameOverlayUI.exe.log del /S debug.log del /Q F logs del /Q F *.mdmp del ClientRegistry.blob rmdir /S /Q C:\Steam\appcache rmdir /S /Q C:\Steam\config rmdir /S /Q C:\Steam\userdata rmdir /S /Q C:\Steam\dumps rmdir /S /Q C:\Steam\logs echo File Deleted exit SteamClean.bat Dette er for hvis du har Steam installert under C:\Steam. Endre andre del hvis du har Steam installert et annet sted. Har hatt samme problem tidligere, når jeg valgte feil årstall. Etter det fikk jeg ikke gått inn på store-page e.l. til spill med Mature rating, inntil jeg fjernet Steam's cache. Endret 11. juni 2014 av Vizla Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 SteamClean.bat Dette er for hvis du har Steam installert under C:\Steam. Endre andre del hvis du har Steam installert et annet sted. Har hatt samme problem tidligere, når jeg valgte feil årstall. Etter det fikk jeg ikke gått inn på store-page e.l. til spill med Mature rating, inntil jeg fjernet Steam's cache. Han har problemet selvom han tastet inn høy nok alder. Skriver du inn en alder som er høyere enn aldersgrensen til spillet? ja Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Det gjorde jeg også etter jeg tastet inn alder feil, men Steam "husket" tidligere inntasting i et annet spill og ignorerte nye. (Pluss det dekker løsning nummer en uansett hva problemet måtte være med Steam, slett blob og cache.) Endret 11. juni 2014 av Vizla Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Mulig du blir blokkert, om alder registrert hos steam ikke samsvarer med alder du oppgir til spillet. tror ikke dunmå oppgi fødsels datoen din når du lager steam Mine 2 øre. troriæ Mulig du blir blokkert, om alder registrert hos steam ikke samsvarer med alder du oppgir til spillet. Mine 2 øre. tror ikke du må oppgi den når du lager bruker så det er ingenting å sammenlingne med Hvor gammel er du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå