tællekæll Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei folkens Jeg har akkurat bestilt meg min første DVD-brenner(Plextor 708A) og bruker nå Pinnacle Studio 7 med HFX gold til redigering av hjemmevideo, noe jeg er veldig fornøyd med. Har ingen planer om å skifte til mr. buggy Studio 8 som følger med brenneren. Var nå inne på Pinnacle sin hjemmeside og leste om Expression for DVD authoring, som på papiret virket bra. Er det noen med erfaringer på dette programmet? Spesielt med tanke på rendring fra DV-AVI til MPEG2 og selve utseende på menyen. Eller finnes det noen andre programmer som gjør alt fra importering fra DV til brenning på DVD med et bedre resultat, uten at det blir altfor komplisert??? Må også bruke anledningen til å takke for et glimrende forum :-) Thomas Lenke til kommentar
Øyvind Glosli Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det enkleste og beste programmet til brenne ferdig DVD er MyDVD 4.5 fra Sonic Solutions. Der kan du velge om du skal overføre rett fra kameraet eller om du skal hente videofila fra pc'en. Hvis du skal ha noe bedre enn det så kan du bruke DVDit 2.5 fra samme firma. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 DEt du leter etter er Ulead Moviefactory 2. Som gjør allt dette på en veldig enkel måte! Det kan kjøpes for en billig penge. :o Men, ikke last det need fra Kazzaa... DEt er jo ulovlig jOnaldo Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg ville anbefalle deg å laste ned en demo og teste ut disse. www.ulead.com har en 30 dagers trail du kan teste på Ulead Moviefactory 2 på ca 30-40MB. Så se om pinnacle har noe demoer. De har vel noe som heter instant DVD også. Men er ikke sikker på om dette har de tingene du er på jakt etter. DVDlab er også noe som heter. Ta en tur på www.dvdrhelp.com Her finner du masse slike programmer + litt guider om de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå