Satellite Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg trenger et godt antivirus programm, som fjerner trojanere, bios virus osv. Kan noen hjelpe meg. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Prøv Panda antivirus online scan. Du finner den her: http://www.pandasoftware.com/activescan/co...n_principal.htm Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 AVG Anti-Virus er gratis og fungerer bra. Jeg vil også anbefale deg å hente ned Ad-Aware for å få vekk alskens pest på maskinen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bios har da en funksjon som gjør at den oppdager virus som ligger i Booten. det har jeg erfrart holdt på å gå dønn i fella hehe hvis du skal gå aktivere denne funksjonen så går du inni Biosen din, enten ved å trykke del, eller F2 så velger du Advanced BIOS Features, der står mest sannsynlig Anti-Virus Protetion som [Disabled] denne stetter du til [Enable] ellers, kan du jo kjøpe deg Norton Antivirus da, denne er veldig bra, (sinnsykt bra også) den er verdt penga ja. de selger Norton Internet Security [Engelsk] for 800 KR på komplett.no verdt å se litt på. i NIS pakken følger også Norton Antvirus med, som har masse fine funskjoner i seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå