Satellite Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hallo , jeg har en Pentium 3, som er altfor treg, derfor lurte jeg på om noen kunne sagt meg hvordan jeg klokker den opp. Jeg har en IBM maskin, som gjør hele saken mye vanskeligere. :-? Håper å få hjelp Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tja skulle vell klare og klokke den litt opp, men jeg tror vi trenger mere info om maskinen... F.eks. hvilket hovedkort har du? hvilken RAM? (PC-133..?) hvordan BIOS har du? Så skal vi se hva vi får til... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Siden det er en pentium så kan du bare still FSB, men den er sikkert låst i BIOS, derfor må du finne en ny BIOS til hovedkortet der du kan stille på dette Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Siden det er en pentium så kan du bare still FSB, men den er sikkert låst i BIOS, derfor må du finne en ny BIOS til hovedkortet der du kan stille på dette Eller du kan gjøre d jeg gjorde med min P-III 500, brukte et program som het SoftFsb (tror jeg), der trenger du bare å velge navnet på hovedkortet (programmet har en ganske laaang liste) for så å velge ny FSB..... men d blir jo ikke "ordentlig" klokking da.. men da kjører cpuen høyere i Windows iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå