Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger virkelig hjelp til valg av ny HT 650b-sykkel

Smurflin96

Anbefalte innlegg

Hallaisen,

Har da bestemt meg for og kjøpe meg en sykkel igjen. Ettersom den forrige ble stjålet en stund tilbake har jeg komt til og tenke på at jeg skal kjøpe meg en ny en.
Men det er jo ikke så lett :wee:

Har vært hovedsaklig på XXL og sett på div sykler, men klarer aldri og bestemme meg. Jeg har et budsjett på 6,5tusen som jeg ønsker og få mest mulig ut av.

Her er tre sykler jeg ikke klarer og bestemme meg for :

http://www.xxl.no/sykkel/sykler/terrengsykkel/scott-navajo-730-terrengsykkel-herre/p/1097191_1_style

http://www.xxl.no/sykkel/sykler/terrengsykkel/white-xc-275-lite-14-terrengsykkel/p/1095670_1_style

Og tilslutt Merida Big Seven Striker.

Må inrømme at jeg heller mest mot White, men er ekstrem skeptiskt på det merket. Vet ikke hvordan det ligger iforhold til Scott/merida. Utstyrs-nivået på White`n er jo temmelig bra , men hvordan er rammen på den VS de to andre?

Hva tenker dere om disse 3 syklene? Jeg kommer til og kjøre mye i terreng ,både oppover og nedover, og kommer også til og oppgradere sykkelen jevnlig sålenge rammen har potensiale- det er viktig for meg.

Takker på forhånd ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

White ser ut til å være bedre utstyrt en scotten med et hår. Du bør prøve de.

Takk for svar! :)

Har prøvd de, og syntest whiten var bedre og kjøre. MEN, eg digger scott, og jeg kjenner de syklene ganske bra. Derimot, White, digger jeg mer, men jeg har absolutt ingen erfaring med syklene deres. Rammen for.eksempel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...