Gå til innhold

Ny harddisk!

LoRd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den nyeste serien til IBM har fått en del klager (3% var visst defekte), men jeg har selv ikke sett noe til dette :razz:

ellers er WD et godt merke og jeg er selv godt fornøyd med min (60gb 7200rpm)

Hva du bør velge skal jeg ikke si, la pengeboka bestemme du, dyrere er vanligvis bedre :grin:

Lenke til kommentar

Etter saa mye dritt *jeg* har h0rt om IBM, hadde jeg aldri t0rt aa satse paa dem i saa fall! Personlig har jeg 3 stk. Western Digital disker. Har ikke vaert noe k0dd enda. Seagate har for0vrig faat skikkelig skryt. Inkludert folk her paa forumet. Barracuda IV virker som skikkelige disker. Paalitelige, *stille* og relativt raske. Altsaa litt tregere enn sine konkurrenter.

Lenke til kommentar

60GXP serien til IBM har da stort sett vært kjempebra? 75GXP er derimot svært problematisk. Det er vel litt tidlig å uttale seg om 120GXPserien. Det er ikke solgt nok disker til at man kan snakke om noen erfaringer her. Kjøpte akkurat en 120GXP selv, og den virker utmerket. Litt mye støy var det, men disken er lynrask.

Lenke til kommentar

Ikke kjøp IBM, har en 75GXP disk som tok natta etter 9 mnd. i bruk...

Sendte den tilbake til komplett, der de sendte meg en ny 75GXP (litt j***** dumt når hele serien har feil)

Sats på WD eller Seagate

Think fast

Think RAID 0

Tresprit

Lenke til kommentar

Hadde 2 IBM 75GXP 45Gb som tok kvelden med 3 ukers mellomrom, de var kjøpt samtidig. Sendte diskene til IBM i Nederland. Og venter på å få nye. Får vel sikkert 2 45Gb 75GXP tilbake..... Det stinker....

Kjører 2 WD80Gb i Raid nå.. Funker utmerket, anbefales.

cocheeze

Lenke til kommentar
Quote:

On 2002-02-22 12:00, Tresprit skrev:

Ikke kjøp IBM, har en 75GXP disk som tok natta etter 9 mnd. i bruk...

Sendte den tilbake til komplett, der de sendte meg en ny 75GXP (litt j***** dumt når hele serien har feil)

Sats på WD eller Seagate

Think fast

Think RAID 0

Tresprit

Hva var det som skjedde med harddisken? Jeg hadde en 20Gb ibm og den fikk overspenning pga feilproduksjon på kontakten! Det hørtes ut som om det lå sand inni hardisken og dette skjedde en dag etter garrantien gikk ut!! Nå har jeg kjøpt en 60Gb ibm den funker glimrende :grin:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...