Slartibartfast Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har etter hvert blitt litt fornøyd med siden min ( http://gunders.org ). Det jeg nå er ute etter er litt konstruktiv kritikk og forslag angående designet. Vil KUN bruke css, og ikke bilder. I tillegg vil jeg gjerne vite om noen vet noe alternativ til "border: outset; " ettersom dette ikke ser ut til å bli støttet av verken konqueror eller safari? På forhånd takk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ang. design; Alle som har holdt på med dette en stund, synes å holde seg laaangt borte fra Times New Roman. Det burde også du vurdere. Dropp den der "Velkommen til heimesida mi" greia på toppen, det bidrar til å gjøre en side veldig uproffesjonell. Bytt denne teksten med en banner eller logo. Skulle kunne funke mye bedre! Jeg synes ikke du skal bruke relativ bredde på tabellene dine, hele greia så rar ut i 1280x1024. Bruk en fast bredde og midtstill hele greia er ihvertfall min mening. Ellers synes jeg siden så veldig "Laget-i-Word" aktig ut. Det er iallefall min mening. (Veldig som folk er interessert i å vise meg IP'en min for tiden. Tror jeg har lært meg den nå.. :smile: ) Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 hmmm... Det der med laget i word sårer meg virkelig.. Siden er som sagt laget i Kate, og jeg bruker ikke windows.. Men.. Skal se på det med relativ bredde.. eventuelt få endret det for de som bruker høy oppløsning. Siden var tidligere sentrert med 90% utfylling, men jeg vil bruke hele siden... For se når jeg er ferdig på jobb... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Enig med PoleCat. Hvorfor skal du ikke bruke bilder? Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Enkelt å greit fordi jeg ikke vil... Dette med font.. Har skullet skiftet den ut ganske lenge nå.. Hvilke fonter er standard på alle system? Og da mener jeg i hovedsak , Linux, OS/2, Mac og Windows... Siden er vel ikke ment å være spesielt godt designet, men ettersom jeg fant ut at verken konqureor eller safari liker outset i css hører vel posten hjemme i denne delen av forumet.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 De vanligste/peneste fontene som brukes på nettet er vel Verdana, Tahoma, Arial og Sans Serif. At du ikke vil bruke bilder er jo seffers opp til deg, men da kan du heller ikke regne med å få en like pen webside som med bildegrafikk! Og den påstanden tør jeg stå for! Lenke til kommentar
magikern Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 http://www.w3schools.com/css/css_border.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå