ole_gab Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har akkurat kjøpt en ny laptop og skal installere Windows XP. Er det mulig og partisjonere disken under installasjon? Disken er på 60 G. Hvordan bør jeg eventuelt dele den opp? Ole-A Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jepp, mener å huske du kan det ja. Men hvis ikke det går kan du jo laste ned et program som heter partition magic som du kan bruke til å partisjonere disken. Vet ikke hvordan du burdte partisjonere jeg, kanskje halvparten til jobb/studier/annet og halvparten til spill og filmer. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har akkurat kjøpt en ny laptop og skal installere Windows XP.Er det mulig og partisjonere disken under installasjon? Disken er på 60 G. Hvordan bør jeg eventuelt dele den opp? Ole-A Floppy på laptop'en? I så fall kan du jo finne en bootdisk med fdisk på. (I skuffen din, eller her Lenke til kommentar
ole_gab Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Nei, det er det som er problemet, jeg har ingen floppy! Ole-A Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Windows XP installasjonen ordner alt. Så lenge disken er under 137GB så Anbefaler at du deler den opp i en system del og en program del. Dvs. at du lager en partisjon som er på ca. 10GB der du legger Windows inn på og resten kan du gjøre hva du vil med. Da mister du ikke alt dersom noe skjer... Lenke til kommentar
ole_gab Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå