Yoshy Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er det mulig å få et AGP 8x kort til å bli gjenkjent som et 4x kort ? (er snakk om et GF4 ti 4200 kort) Problemet er at en feil på hovedkortet mitt gjør at når et 8X AGP kort står i, fungerer ikke SATA kontrolleren. Men når man bruker et 4X AGP kort fungerer den fint. Jeg har snakket med EPOX og de erkjenner denne feilen og sier at de jobber med saken i Taiwan Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Med et ATI kort kan du skru ned AGP hastigheten i kontrollpanel ATI RULER!!!!!!!! Lenke til kommentar
mr x Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 så lenge du kan stiller inn agp x(x4-xåtte)i biosen kan jeg ikke se at du har noe stort pro. fårskjellen mellom agpx 4-8 er ikke noen du kommer til og merke på pro eller spill. så kan du jo ta en bios opptatering når EPOX har fikset dette... Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 flash biosen Hvor får jeg tak i BIOS til skjermkortet da ? Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 på hjemme sidene dems Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå