UrNils Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg lurer på om det er noen her som har handlet mobiltelefon(er) fra dvdhuset.no? Hvis noen har det, hvilke erfaringer har dere? Jeg tenker på leveringstid, support, priser, kundebehandling osv... Jeg vurderer å kjøpe telefon fra dem, men ønsker å høre hva andre kunder syns om dem da jeg ikke har vært borti denne butikken før. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 venninde av meg kjøpte siemens cl50 der... tok ca 1 mnd før hun fikk den... :o Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 høres bra ut... så hvis man fks. ønsker å kjøpe en mobil på forhånd slik at man skal få den "først", så ender man opp med at de har den tilogmed på japanfoto før man får den Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 jeg bestilte et cover derfra engang, det kom rett i postkassa dagen etter... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 venninde av meg kjøpte siemens cl50 der... tok ca 1 mnd før hun fikk den... :o Det er lenge det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå