BerHar Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har et dokument som eg vil beholde som mitt arbeids dokument, men dei som er på jobb med meg vil ha en kopi for å jobbe med. Lese gjennom og bruke linkene som eg har i dokumentet. Hadde tenkt å lage en kopi som eg skal låse. Men den kopien skal bli slik at om eg endrer noe i mitt arbeids dokument endrer det seg også i kopien til dei. Dette er et dokument som er stadig i endring/utvikling. Dokumentet har også masse linker, som eg vil ha med videre til kopien. Er dette mulig å få til. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Slik jeg ser det kan skriverettigheter bli et problem. Hvis originalfilen ligger på ditt eget hjemmeområde, eller på din egen maskin, kan kopien få et problem mht til å lese kildedataene. Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Slik jeg ser det kan skriverettigheter bli et problem. Hvis originalfilen ligger på ditt eget hjemmeområde, eller på din egen maskin, kan kopien få et problem mht til å lese kildedataene. Originalen blir liggende på området som eg har på server på jobben. Den som dei andre skal ha tilgang på ligger på fellesområdet. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du bør jobbe med bare en virkelighet, dvs alle jobber i originalen. Hvis du lager et passord for skrivetilgang som bare du har, så vil kollegene bare kunne åpne readonly. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå