Monkey Spr@yer Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har WinXP Home Norsk, og er lei av at andre folk på LAN booter pc'n min i sikkermodus og logger seg ppå som adminisrtator. Hvordan/hvor kan jeg lage passord til denne brukeren? Har søkt på forumet men finner ingenting. Håper på svar Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kontrollpanel->ytelse og vedlikehold->Administrative verktøy->datamaskinbehandling->lokale brukere og grupper->brukere->høyre klikk administrator->angi passord (dette ble et djevelsk bra svar. mitt innlegg nr 666) Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Finner ingenting som heter "lokale brukere og grupper" Ja jeg er inne på datamaskinbehandling og jeg har SP-1 Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Se her. Mener du at den seksjonen mangler? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hmmz.. når jeg tenker etter litt, så er det nok stor sansynlighet for at du selv må være logget inn som administrator når du skal gjøre dette.. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Ja den seksjonen magler. Jeg er logget på som en bruker med alle rettigheter. Fortsatt kan jeg ikke finne den seksjonen. Er det en annen måte å sette administratorpassord? Må jeg inn i sikkermodus som administrator og deretter sette passord? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 W00T? Du kan da logge inn som administrator uten å boote i sikkerhetsmodus! Men du må velge bort den infernalskt ekkle innloggings skjermen da. . . Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 W00T? Du kan da logge inn som administrator uten å boote i sikkerhetsmodus! Men du må velge bort den infernalskt ekkle innloggings skjermen da. . . Det er nu bare å trykke ctrl-alt-del (du er amatør hvis du trykker ctrl-alt-delete) Den skjermen er ikke ekkel den er kuul. Spesielt hvis du bytter det med en Carmen Electra Innlogginsk skjerm http://www.themexp.org/view_info.php?id=3227 Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Arghhhh. Når jeg logger inn som administrator kommer feilmeldingen "Denne brukeren har begrensninger". Får vel prøve sikkermodus da... Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Æsj det gikk ikke i sikkermodus heller . Fortsatt kan jeg ikke se den seksjonen. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Æsj det gikk ikke i sikkermodus heller . Fortsatt kan jeg ikke se den seksjonen. Hva skal jeg gjøre? Jeg trenger ikke være innlogget som brukeren Administrator for å se denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå