Sealine Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Noen som vet hvor ejg kan få tak i denne mobilen billigst? Så lurer jeg på en ting til.. Jeg tittet på Elkjop, og der koster den 3699,- uten abbonoment. Så tok jeg en titt på: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...&l=2&lantall=en titt på www.mpx.no . Der koster den nesten 1000,- mindre en på elkjop! Noen som vet om dette er riktig? Det står at begge to skal være uten abbonoment osv...Men jeg vil ha den så billig som mulig Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Det stemmer nok på papiret, men hvis du har en elkjøp butikk eller en annen mobilforhandler i nærheten som du kan stikke innom, ville jeg nok gjort det. Prisene i slike butikker kan være nokså varierende da det er stor konkurranse om å være billigst. Kjøpte selv min T610 på elkjøp for 2 mnd. siden til 3150,- uten abo. Knakandes bra mobil iallefall Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Smartclub i tronheim koster de 2699 uten abb, jeg skal kjøpe der snart no Lenke til kommentar
q-tips Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Du får T610 MOBILE ALUMINIUM HAZE for 2866 ink mva UTEN BINDING - Send en mail til [email protected] så får du bestillingsskjema..! Forøvrig en knakende bra telefon.! Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 tviler han vil det viss han bor i trondheim og omegn.. men han bor i oslo.. det har da smartclub der så vidt jeg vet.. sikkert noe av de samme prisene. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 takk for svar =) Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 smart klubb i oslo har den til 2699 uten abb nå! Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 elkøp folka har det som vane og ville vere billigst i forhold til konkurentene sine, så dra ned dit og spør om dei kan matche prisen du har funne på mpx.. så slipper du frakt og det blir masse enklere å reklamere viss det er noke gale med moben. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 smart klubb i oslo har den til 2699 uten abb nå![/quoteGrattis, fant ut det du og.. kanskje fordi jeg nettop sa det? Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 På mpx.np får du T610 for 2 930,00 . uten ab. Der har jeg nettopp bestilt :smile: :smile: Får den ikveld eller imorgen kveld.. regner me imorgen men akk.. vil ha den nu gitt.. :bgrin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå