hodesleng Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dvdstrax så jo helt konge ut...mellom 50 og 80, men de skriver på pakken at den koster under 200 nok så du slipper toll.. Det er også fatura betaling, noe som er kjempepositivt! Det står jo ikke noe om det da men... MeSs Hvor sender dvdstrax ifra? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 400,- for xbox spill ink frakt er da kjempe billig uansett.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dvdstrax så jo helt konge ut...mellom 50 og 80, men de skriver på pakken at den koster under 200 nok så du slipper toll.. Det er også fatura betaling, noe som er kjempepositivt! Det står jo ikke noe om det da men... MeSs Hvor sender dvdstrax ifra? Danmark Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 400,- for xbox spill ink frakt er da kjempe billig uansett.. Eller 430,- hvis du får 80 i frakt. Men det er fremdeles billig for nye spill. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja, langt rimeligere enn dvdon.com Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg kjøper mine spill fra www.cdon.com og www.play.com. Hvor kjøper dere? på www.play.com kan man kjøpe halo 2 http://www.play.com/play247.asp?page=title...ge=1&add=115380 kult Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Det kan man vel mange andre steder og det... F.eks. Amazon UK. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Noen som har erfaring med Bestshop.no? Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Bestilte nettopp Chase - Hollywood stunt driver fra bestshop.. Han hadde det ikke inne, men han skulle få tak i, sa'n.. Får håpe det kommer over helga eller noe.. Men jeg syns det er genialt å betale på oppkrav, enn via kort.. gidder ikke ha sånt kort + at jeg ikke helt stoler på sånt da.. Stort utvalg, men desverre fant jeg ikke need for speed underground der.. *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå