kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei! Har spilt CM4 i fullskjermmodus på maskinen i signaturen i 4-5 dager nå, men da jeg startet maskinen i dag og fyrte opp CM4 nekter den å vise i fullscreen selv om jeg har stilt det inn. Bildet er lite i midten av skjermen, med MASSE svart rundt på alle kanter Har prøvd å restarte WinXP, CM4 og alt det der. Har ikke hatt noen problemer med slikt før, og jeg skjønner ikke hva som er galt! Noen som kan hjelpe? (Er BARE i CM4 "problemet" er) Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Prøvd alt + enter :wink: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hvis det ikke er for mye bry så kan du jo ta vare på saves og reinstallere CM4, se om det hjelper Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Prøvd alt + enter :wink: Funka ikke hvis det ikke er for mye bry så kan du jo ta vare på saves og reinstallere CM4, se om det hjelper Tenker jeg skal gjøre det nå, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Det hjalp ikke Selv ikke når jeg kjørte det uten patchen :x Lenke til kommentar
Toa Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Da foreslår jeg at du søker litt i det offisielle CM4 forumet, eller skriver en post der... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Da foreslår jeg at du søker litt i det offisielle CM4 forumet, eller skriver en post der... ...og hvis jeg sa at det var det første stedet jeg søkte gjennom? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 så kontakter du support hos produsenten Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Fant ut hvordan jeg fikset det nå, måtte inn på GFFX i innstillinger og velge at den skulle tillate å kjøre fullskjerm. Rart egentlig, siden det fungerte tidligere :-? Men nå fungerer det igjen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå