Gå til innhold

risikabelt med vannkjøling? pris...

Anbefalte innlegg

lurer bare på om det er noe risiko med vannkjøling, som lekasje eller lignende??

har tenkt til å ha meg vannkjøling, noen som vet ca pris på komplett vannkjøling, som kjøler chipset, skjermkort, harddisk, cpu, power (hvis det finnes) og evt. noe mer som trenger kjøling som jeg ikke kommer på nå...

tykke eller tynne slanger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer bare på om det er noe risiko med vannkjøling, som lekasje eller lignende??

har tenkt til å ha meg vannkjøling, noen som vet ca pris på komplett vannkjøling, som kjøler chipset, skjermkort, harddisk, cpu, power (hvis det finnes) og evt. noe mer som trenger kjøling som jeg ikke kommer på nå...

tykke eller tynne slanger?

Selvfølgelig er det en risiko, men denne bestemmer du i høy grad selv. Godt forarbeid og testing før endeling installasjon vil sørge for at risikoen i praksis er lik null.

Lenke til kommentar
Har sendt mail til waterheads for et par uker siden angående fakt til Norge, enda ikke noe svar...., virker litt useriøst synes jeg.

Nå er de ikke så altfor seriøse heller da...

Siden du skal kjøle såpass mye som du skal, ville jeg satt sammen en pakke selv. Kjøp en kraftig pumpe, og blokker, slanger, klemmer, god radiator, vifte og evt. andre ting du ønsker. Vil tippe det blir en ca 3000kr+ med alt du har planer om å kjøle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...