aklla Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 lurer bare på om det er noe risiko med vannkjøling, som lekasje eller lignende?? har tenkt til å ha meg vannkjøling, noen som vet ca pris på komplett vannkjøling, som kjøler chipset, skjermkort, harddisk, cpu, power (hvis det finnes) og evt. noe mer som trenger kjøling som jeg ikke kommer på nå... tykke eller tynne slanger? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 lurer bare på om det er noe risiko med vannkjøling, som lekasje eller lignende??har tenkt til å ha meg vannkjøling, noen som vet ca pris på komplett vannkjøling, som kjøler chipset, skjermkort, harddisk, cpu, power (hvis det finnes) og evt. noe mer som trenger kjøling som jeg ikke kommer på nå... tykke eller tynne slanger? Selvfølgelig er det en risiko, men denne bestemmer du i høy grad selv. Godt forarbeid og testing før endeling installasjon vil sørge for at risikoen i praksis er lik null. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Innovatek har de beste koblingene, mener jeg, mellom slanger og blokker. Til og med min far, som jobber i vann & avløp i kommunen, ble overbevist. men som en rørlegger sa: Det er ikke snakk OM en får en vannlekasje, det er snakk om når... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 men som en rørlegger sa: Det er ikke snakk OM en får en vannlekasje, det er snakk om når...Men om du vedlikeholder og ser med jevne mellomrom inni kabinetten så kan du forskyve den lekasjen enda lenger frem.. hvis du skjønte det.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvor kan man få kjøpt hele inovatek sett? Microplex har hverken NB eller GPU til inovatek :/ Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 du må nok til databutikken.com eller waterheads.dk hvordan de er service messig er litt diffust. jeg er i hvert fall godt fornøyd med min pakke. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har sendt mail til waterheads for et par uker siden angående fakt til Norge, enda ikke noe svar...., virker litt useriøst synes jeg. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har sendt mail til waterheads for et par uker siden angående fakt til Norge, enda ikke noe svar...., virker litt useriøst synes jeg. Nå er de ikke så altfor seriøse heller da... Siden du skal kjøle såpass mye som du skal, ville jeg satt sammen en pakke selv. Kjøp en kraftig pumpe, og blokker, slanger, klemmer, god radiator, vifte og evt. andre ting du ønsker. Vil tippe det blir en ca 3000kr+ med alt du har planer om å kjøle. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Synd egentlig, har skikkelig lyst på en av de passive radiatorene de har, men når de er så useriøse så får jeg ikke bestillt en gang... Ikke at jeg vil forhåndsbetale, det er vel penger rett ut i lufta. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Liker dangerden jeg... greit og enkelt... kanskje litt dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå