The_evil_blue_toad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Skal legge inn drivere og programvare for en minidisc på en iMac. Så klart leser ikke denne cdén og jeg får beskjed om at den ikke har noen programmer som kan åpne setup filen. Minidiscen er en Sony, husker ikke modellen... Noen som har peiling på mac som kan løse dette. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Selv har jeg aldri fått det til å funke (på OS X) og heller ikke min NRK-veteran-lærer fikk det til... Skaff deg en PC? Lenke til kommentar
Stressles Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Skal legge inn drivere og programvare for en minidisc på en iMac. Så klart leser ikke denne cdén og jeg får beskjed om at den ikke har noen programmer som kan åpne setup filen. Minidiscen er en Sony, husker ikke modellen...Noen som har peiling på mac som kan løse dette. Du vet at mac ikke kan kjøre typiske pc-programmer som .exe? De fleste programmer på mac består av en enkelt fil som du bare drar over hvor du vil ha den, som f.eks. "Programmer" mappen :smile: Først bør du kanskje sjekke om sony har mac versjoner av programmene og driverne du vil bruke, selv har jeg sjelden hatt behov for å installere drivere da de fleste er bygget inn i OS fra før. Det er OSX på maskinen? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Har pc. Men skulle gjerne hatt drivere på iMacen på skolen i tillegg Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 OSX ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå