LoS Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei hei. Leter etter en ny isp for øyeblikket, det jeg har nå er såpass dyrt, men jeg er fornøyd med det når det gjelder fart og stabilitet. Derfor spør jeg; hvordan er kvalito? hvis noen har dette. NGT leverer ikke så det er ute av hode mitt. Er kvalito stabilt? Får man en fast ip adresse som standard? Er du fornøyd med kvalito, du/dere som har det? Noen andre gode forslag? Trenger minimum 256Kb upload grunnet server. Og fast ip, helst flere enn en og. Håper på hjelp :-) Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei hei. Leter etter en ny isp for øyeblikket, det jeg har nå er såpass dyrt, men jeg er fornøyd med det når det gjelder fart og stabilitet. Derfor spør jeg; hvordan er kvalito? hvis noen har dette. NGT leverer ikke så det er ute av hode mitt. Er kvalito stabilt? Får man en fast ip adresse som standard? Er du fornøyd med kvalito, du/dere som har det? Noen andre gode forslag? Trenger minimum 256Kb upload grunnet server. Og fast ip, helst flere enn en og. Håper på hjelp :-) Har ikke kvalito selv enda , men bestiller neste mnd No kompisser av meg har kvalito , og de klager ikke Får man en fast ip adresse som standard? Jau det gjør man Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 No kompisser av meg har kvalito , og de klager ikke Hva sier de om oppetiden da? Selv har jeg omtrent 3 uker online tid på irc uten ping timeout i snitt Trenger noe som er minst like bra eller bedre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå