sveibuen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hei. Nett kjøpt meg nytt tv, en samsung 48" Men må ha mye bedre lyd. Å jeg så for meg en lydplanke med sub hadde passet meg perfekt. Men jeg har null peiling på dette her. Kriteriene mine er at jeg kan koble tv og pc til anlegget og så klart god lyd Noen som kan hjelpe en stakkars før han går til Expert og kjøper det selger anbefaler? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Til den prisen får du for eksempel system Audio Saxo One Active, jeg ville valgt de foran en lydplanke any day. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Er plassen der er snakk om også Har plass til en sub og lydplanke går akkurat forran tven Så hva er den beste lydplanken med sub på markedet til 4-5000kr? Endret 10. juni 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
restinbobo Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 http://www.expert.no/lydplanker/samsunghwf551xesoundbar/p/9116/ denne spiller utrolig bra i mitt syn til den prisen Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. august 2014 Forfatter Del Skrevet 12. august 2014 Det ble denne: JBL SB400230 SOUNDBAR ALL IN ONE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå