Gå til innhold

Skryt av Colorcase Air Silver!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg ny pc, og valgte Colorcase Air silver case. Jeg vil bare si fra om at dette kabinettet er utrolig til den prisen. Prisen ligger på kr 695,-, og dette inkluderer 1 stk 80mm vifte og 1 120mm =)

I tilleg er det innebygget Vifteregulrering samt temp måler.

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=AIR1000AS

2 stk USB porter i front, 3 temp. sensorer du kan plassere rundt i kabinettet for og se temp på utvalgte steder.

Kabinettet er i tilleg fint oppbygget, og ikke rotete... Kjøling må være noe av det beste jeg har vært borti.

Etter en halvtime spilling CS, lå tempen i kabinettet på 26 grader, helt utrolig.

Så om du er på utkikk etter noe lekkert, praktisk til en billig penge, anbefaler jeg Air Silver på det sterkeste ;)

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Umm, har det samme kabinettet, bare i svart utførelse, og kan ikke si jeg er helt enig...

1. Viftereguleringa lager en tikkende lyd på alle hastigheter bortsett fra på fullt. Virker som den skrur viftene av og på veldig fort for å regulere hastigheten... Bruker heller en variabel motstand

2. PSU'en bråker

3. Hullene til å feste hk med sitter helt feil. Får ikke brukt alle, for de sitter rett og slett ikke der de skal være, bare nesten...

4. Jeg får ikke brukt de to neserste 5 1/4 brønnene pga floppy kabelen (NF7-S v2.0) kommer i veien. (mistenker at det har noe med pkt 3 å gjøre)

5. Sidedøra skrangler

6. Den plata bak der parallellport og sånt skal ut gjennom sitter også en tanke skjevt i forhold til hk, så portene kommer ikke ordentlig ut, og det blir vanskelig å koble til alt bak der...

7. Man får ikke festa 5 1/4 enhetene på høyre side fordi man ikke kommer til da hovedkortplata er nagla fast. Det gjør at cd-rommene sitter løst og skaper vibrasjoner....

Er ikke akkurat fornøyd med dette kabinettet... Tempmålerne er vel det eneste som funker tilfredsstillende for meg...

Lenke til kommentar
Jeg handla fra 3dfxcool, der fulgte det med psu ihvertfall...

spørr du meg, må kanskje du være den mest uheldige Air Silver kunden ever? Hos meg har du ingen tikking fra viftereguleringen, eller noe annet du har klaget over.

Eneste jeg kan være litt enig i er at skruehullene er litt dumt plassert. men thats all... =)

Og med tanke på prisen, er det jo luxus :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...