Gå til innhold

Koble til Bluetooth med SE t610

Lobin

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en SEt610 og er veldig fornøyd med den...

Men når jeg kjøpte en Billionton Bluetooth connection og innstallerte all software så testa jeg den på mobilen min.. Første gangen gikk det bra og jeg oveførte et bilde. Men nå får jeg ikke gjordt noe som helst lenger. Verken daten eller mobilen min finner hverandre.. På mobilen står det at enheten må være satt opp til å la seg bli oppdaget. Det har jeg gjordt. Og når dataen søker etter mobilen min finner den ingenting.. Det er litt kjipt for jeg tenkte jeg skulle ta backup av alt på mobilen så jeg kan ta noen nye bilder......

Har sett litt i forumet men ingen har visst ikke hatt det samme problemet...

Noen som haR noen ideèr? :shrug::shrug::shrug::shrug::shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har Billionton selv, men har ikke hatt det problemet. Kan prøve å hjelpe for det.

Første gangen.. La du datamskinen inn på "my devices" under bluetooth da? Tastet inn samme passord på pc'n og mobilen? Mulig de ikke finner hverandre siden de allerede er lagt til under "my devices".

Hvis du tar et bilde på mobilen og velger send - via bluetooth og så velger pc'n du har lagt til. Funker det ikke da?

Lenke til kommentar

nå fant selve blutoothen på dataen min den... men når jeg skal kopiere filene fra mobiolen inn på pc m file transfer så sier dataen at forbindelsen ikke kan opprettes...

Så prøvde jeg å åpne SE pic editor men ingen av de software programmene som følgte med telefonen, finner selve telefonen på pc. Selv om mobilen vises i my bluetooth places....

Hvis du skjønner? :-? :-? :shrug::shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...