crazylazyboy Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hei Jeg var i shoppingparadiset Poznan for 2 uker siden. Der kjøpte jeg et par solbriller som var helt perfekte for meg. Igår var jeg så uheldig å tråkke på dem så den ene pinnen knakk av De kostet latterlige 40kr på en C&A butikk (som ser ut til å ikke finnes i Norge) så det er ikke store tapet, men jeg likte de brillene så utrolig godt, de passet meg så bra. Jeg har veldig lyst å få tak i de samme igjen, om det ikke er mulig så i alle fall noe som er veldig likt. Det er flere farger i glassene som ikke er veldig vanlig. Har sjekket kjedens online store men det har ikke samme briller og de sender ikke til Norge Er det noen som har noen tips? Takk Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ser ut som en helt standard kopi av RayBan Wayfarer / Oakley Frogskins. Du finner dem mildt sagt overalt. Ser de ihvertfall på hver eneste klesbutikk og bensinstasjon. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Ser ut som en helt standard kopi av RayBan Wayfarer / Oakley Frogskins. Du finner dem mildt sagt overalt. Ser de ihvertfall på hver eneste klesbutikk og bensinstasjon. mener du det? Så gøy, da ble ikke dette like ille som jeg trodde Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du får vel disse ferdig levert for en 50 lapp på ebay også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå