amilost Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hallo! Jeg fikk en melding på min maskin for noen dager siden om at denne driveren: NTIDrvr.sys er ødelag. Den hører til min DVD-RW og derfor får jeg ikke brukt CD eller DVD format i heletatt. Kan noen si meg hvor jeg kan finne denne driveren eller hva jeg eventuelt må gjøre ? :-? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hører til under lagringsmedia delen av HW forum... kan forøvrig ikke hjelpe deg med problemet Lenke til kommentar
amilost Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Skal jeg lage ny tråd eller hvordan flytter jeg den ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Skal jeg lage ny tråd eller hvordan flytter jeg den ? Du kan sikkert lage en ny tråd, også tar TST eller noe andre Gamer.no-folk og stenger denne hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
amilost Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Ok, lager en annen og så FJERNER gamer.no denne !??! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ok, lager en annen og så FJERNER gamer.no denne !??! Enten så stenger de den, eller så lar de den bare forsvinne nedover lista... samme det egentlig Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 ...eller så kan folk bare slute å svare på denne posten, så forsvinner den heeelt av seg selv !! *oops* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå