Tekarena Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Hei, Er helt fersk sykkelsist, og har begynt for jeg syns det er for kjedelig og jogge;) Det jeg er ute etter er og få bedre kondis og mer eksplosive muskler. Har noen tips hva slags trening som er best? Vurderer og kjøpe puls klokke og, så hvilke klokke er best for meg rundt 1000 lappen? Noe som kan linkes opp mot endomondo. Takk:) Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Du trenger ikke nødvendigvis pulsklokke. Bluetooth smart pulsbelter kan koples til de fleste nyere mobiltelefoner (iphone 4s+ android 4.3+). Noen pulsklokker kan også fungere som BT smart pulsbelter (http://www.mioglobal.com/Default.aspx) Garmins pulsklokker kan lett laste opp økter til endomondo Endret 10. juni 2014 av sverreb Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 11. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2014 I den prisklassen er Garmin 110 et godt valg (du må riktignok opp i 1190 kr for å få den). Jeg har dessverre ikke oversikt over alternativene fra andre merker. Garmin 110 gir deg både pulsmåling og GPS med nøyaktighet som er langt bedre enn det de fleste mobiltelefoner kan tilby. I tillegg er klokken selvfølgelig tilstrekkelig vanntett til at trening på en regnværsdag, eller en svømmetur for den saks skyld, ikke er noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå