int20h Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Intel rapporterer økning Prosessorkjempen Intel har økt omsetningen med nesten 20 prosent i løpet av ett år og man kan vel dermed konkludere med at det ikke har manglet på kjøpekraft blant forbrukerne. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Godt å høre. Sammtidig går amd kraftig i minus :/ Håper amd også kommer seg på beina igjen. De har jo invistert noe borti hampen med penger for å komme dit de er i dag. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hmmm lurer på hva dette kan bevise??? intel ruler Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bra for Intel dette! AMD kommer nok til å tjene mer til neste år vil jeg tro. Visst ikke så er jo det dumt. Konkurranse har jo alle godt av! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ifølge Intels Craig R. Barrett beviser dette at selskapet strategi vedrørende aggressiv investering i dårlige perider nå gir resulateter. Får håpe ting snur. Kanskje en gang i fremtiden fire aktører med 20 % hver? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Prosessorkjempen Intel har økt omsetningen med nesten 20 prosent i løpet av ett år og man kan vel dermed konkludere med at det ikke har manglet på kjøpekraft blant forbrukerne. Konklusjoner er goey. Lurer paa hvor mange som kjoeper Intel sine produkter "fordi Intel tjener mest og derfor maa vaere best"... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Lurer paa hvor mange som kjoeper Intel sine produkter "fordi Intel tjener mest og derfor maa vaere best"... Ingen har sagt det der. Tror neppe noen tenker det heller. Alltid må du komme med tåplige utsagn bare for å kverrulere. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ingen har sagt det der. At ingen har sagt det er ikke ensbetydende med at ingen tenker det. Tror neppe noen tenker det heller. Jeg tror endel mennesker med ansvar for innkjoep vurderer den finansielle stabiliteten i et selskap paa lik linje med kvaliteten paa produktene selskapet leverer. Et ordtak sier jo "Nobody's ever been fired for buying IBM" (saann loest oversatt). Alltid må du komme med tåplige utsagn bare for å kverrulere. Har du noe i mot at jeg poster, ta det opp med meg eller moderator. Ikke kveruler her om at du mener jeg kverulerer. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Får håpe ting snur. Kanskje en gang i fremtiden fire aktører med 20 % hver? Fire aktører med 20% hver høres vansklig ut, hva med 25% hver Ellers så ser vi at der man har mange små vil rivalisering mellom standarder o.l. skape merg bry enn gevinst for forbrukerene. Situasjonen vi har idag, et duopol (ja, på desktop har vi det idag) mellom Intel og AMD tror jeg bare vi skal være glade for. Naturligvis hadde det vært ønsklig om også AMD tjente penger :/ Edit: Skriveleif Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ingen har sagt det der. At ingen har sagt det er ikke ensbetydende med at ingen tenker det. Tror neppe noen tenker det heller. Jeg tror endel mennesker med ansvar for innkjoep vurderer den finansielle stabiliteten i et selskap paa lik linje med kvaliteten paa produktene selskapet leverer. Et ordtak sier jo "Nobody's ever been fired for buying IBM" (saann loest oversatt). Alltid må du komme med tåplige utsagn bare for å kverrulere. Har du noe i mot at jeg poster, ta det opp med meg eller moderator. Ikke kveruler her om at du mener jeg kverulerer. Det er nok noe i det at store firmaer og sånt satser på det "sikre" like mye som kvaliteten ved innkjøp. Men dette gjelder nok ikke privatpersoner, der ser man heller at personer har uttalt at de kjøper amd like mye for å støtte opp om dem økonomisk som at dem mener dem er best. Uansett så får vi håpe og tro at begge disse aktørene blir i markede og det hadde selvfølgelig ikke vert dumt om det kom en eller to til med litt slagkraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå