Shadowxx Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) heij eg har en pc med window 8.1 pro (MC) og her går slå seg av etter det så lagger den helt syk og eg fikk 2 feil meldinger(på bilde) når eg starte den opp de lagger bare eg rører musa nett sider videoer filer . har kjørt cclener. og windows feil feilsøk uten hell håper på fort svar..... min pc : intel core2 duo 2.2Ghz 4gb ramm dd2 Nvidia geforce gt 130m ssd 128gb for ocz win 8,1 pro med media center Edit: nå er det bilde Endret 11. juni 2014 av Shadowxx Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 2 feil meldinger(på bilde) Regner med det kanskje skulle vært et bilde med? Sjekket CPU og minnebruk i Task Manager, for å se om det kan være noe galt der? Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 2 feil meldinger(på bilde) Regner med det kanskje skulle vært et bilde med? Sjekket CPU og minnebruk i Task Manager, for å se om det kan være noe galt der? sjekka det det ligger på ca 50-60% på CPU og minne på 40-60% Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Et google søk gir stort sett resultater som peker til at det er et virus. Ville anbefale å prøve å kjøre diverse virusprogrammer, dersom du ikke har gjort det allerede. For eksempel malwarebytes eller lignende, kan lett finne noen forskjellige på https://ninite.com/ Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) malwarebyte så ble den så treg at de tok 2 min å flytte musa dit den skulle , hmmm men nå er den enne feilen vekke når pc starter på ny edit: brukte Windows sin virus program, da fant eg noe så fjerna eg de men det funker ikkje og malwarebyte brukt 14 timer på full scan Endret 12. juni 2014 av Shadowxx Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 jeg fant problemet selv uten noen program det hadde kommet en mappe som het WinUpDate og filen scvhost.exe i den mappa klikka pc'en få se om det skjer igjend men finner ikkje ut problemet på bildene Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 svchost er en generisk fil som kjører dll filer og skal ikke stoppes. Hvis du mistenker at det er en svchostprosess som er synderen så må du "gå til tjenesten" som startet den og se hva det var. 1 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 sjekka fila og det var ikkje windows fil og den fila har ikkje vert der før Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) scvhost.exe eller svchost.exe Du har isåfall virus hvis navnet er "feil" og/eller den er plantet i et "feil" directory. Dette i tillegg til økt prosess bruk (lagging) er lett gjenkjennelige tegn på virus/trojan/malware infeksjoner. Bruk heller prosess explorer til Microsoft sysinternals. Den viser mye mere detaljer om prosessene som kjører. Endret 13. juni 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 svchost.exe hadde bare et blakt navn i Windows oppgavebehdling så det var ikkje så lett og finne i tillegg så lå den i dokment mappa, og mappa hette Winupdate og der ikkje den originale winupdate mappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå