[email protected] Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Noen som har tested noen av disse brikkene i overclocking? og kan noen si meg litt om disse 2-2-2-5 instillingene? Har satt minne i bios til 2-2-2-5 Det funka jo fint. Men hva gjør dette, og er det kjappest inst Lenke til kommentar
Stone Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei! Regner med at det er Micron du mener? Micron er en stor minne produsent i USA og, Crucial er et underselskap. Micron har ikke rykte på seg til å være spesiellt god til å klokke. På standard mhz og Timings er disse brikkene veldig stabile etter min erfaring og de tåler endel juling.(les:svimerke) Crucial håndplukker Microns brikker og selger disse videre til entusiaster som oss. Når det gjelder timings så gir lavest tall som regel best resultat..Som regel..Men du må prøve deg frem. Et godt program for å teste at minnet ditt faktiskt er stabil er memtest86, og det anbefales hvis du driver med klokking. Hvis minnet er ustabilt risikerer du jo å få korrupt Harddisk. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 nei det var faktisk Micromemory jeg mente. Men nå bestilte jeg TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack, isteden. Dette er vel nijs Ram ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå