Spirograf Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Noen som vet hva som har skjedd med OnStream? Har de konket? Websiden deres funker ikke lenger, og det er vanskeligere å få tak i OnStream tapestasjoner... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg var inne på sidene deres for rundt 14 dager siden, og da virket ikke onstream.com. Fant drivere og det jeg trengte på onstream.nl. Det virket ikke som det var noen liten "underavdeling", men at com- adressen peker til de sidene. Uansett, det var ikke noe info som jeg husker å ha sett at de var i ferd med å konke, men det er det jo ikke bestandig at firmaer legger ut.. Prøvde nå, og nå virker ikke sidene i Nederland heller. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Har fått bekreftet fra EET Norge at OnStream er konkurs, så da vet man det Lenke til kommentar
oyvindr Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Vil noen egentlig savne hobby-enhetene til onstream da? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Tja, til den prisen er det helt suverene backupløsninger til små bedrifter. Så jeg kommer definitivt til å savne OnStream! Lenke til kommentar
oyvindr Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Til små bedrifter har du dat-stasjoner. Litt dyrere i innkjøp, men mye billigere i drift. Bedre pålitelighet også. Som en ekstra bonus kan du fortsatt få tak i media selv om produsenten av enheten din konker. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg vet ikke om jeg liker Onstream ,men jeg satt på verkstedet og knotet med en Onstream stasjon (stod 50gig på kretskortet ,men kasetten var 15gig (stod 30gig ,men da skulle det være komprimert) Ville heller hatt Symantech ghost til og gjøre den jobben. Og muligens Raid. Men har ikke prøvd dem da , så jeg kan egentlig ikke uttale meg om produktene demmes. Men den var et H`lvete og få til og virke.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hvis noen skulle ha bruk for det- Verbatim lager ADR- taper. Så da er det mulig å få tak i, i det minste. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ADR tapen som fulgte med Onstream greie jeg fikset den røyk med en gang. Motoren som skulle drive den rundt overdrev litt og rev tapen rett og slett i stykker. Har aldri vært fan av slik lagring og blir det heller ikke nå. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Dette er en kjent feil. ADR- kassettene har ikke sensor for båndslutt. Det fikses visstnok ved en softwareoppdatering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå