Plutoo Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 jeg har nå sett in-game videosnutter for ps2 av Prince of Persia : sands of time (release 19.11.03) Crouching tiger, hidden dragon.(release 26.11.03) nå får jeg slepe haka mi opp av gulvet, for dette var lekkert!! Ubi Soft slår til med full tyngde denne vinteren skjønner jeg.. linker: Prince of Persia: sands of time:(ps2) (quicktime) http://no.playstation.com/news/newsStory.j...WS&linktype=MPC Crouching Tinger, Hidden dragon: (ps2) (win.media) http://no.playstation.com/news/newsStory.j...WS&linktype=GRS Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ...Prince of Persia : sands of time (release 19.11.03)... amen til det! Husker da jeg spilte Prince of Persia på SNES, det var tider det. Kjenner fortsatt den herlige følelsen! Håper denne versjonen blir minst like bra! Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Husker da jeg spilte Prince of Persia på 386, DET var tider det... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Husker da jeg spilte Prince of Persia på 386, DET var tider det... Hadde aldri amiga jeg, men fetter'n min hadde en som jeg fikk prøve å spille på innimellom. Har imidlertid ingen minner om det :-? edit: whops, var 386 det sto, ikke amiga :-) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 kommer ikke 1) rachet og clanck 2 og 2) jak and daxter 2 før jul da? Dette er jo bare "må-ha-spill". Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 kommer ikke 1) rachet og clanck 2 og 2) jak and daxter 2 før jul da? Dette er jo bare "må-ha-spill". Sant nok, man må ha Jak and Daxter 2, og man bør vel ha Ratchet and Clank 2 også? Brutter'n kjøpte R&C, men jeg har ikke fått prøvd det ennå. J&D var/er fortsatt genialt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 mr cunch. Rachet og clank er det råeste jeg har spilt på ps2. Bare begyn å spill det! Kanonbra Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 mr cunch. Rachet og clank er det råeste jeg har spilt på ps2. Bare begyn å spill det! Kanonbra Det er Mr. Crunch Er litt vanskelig å få spilt det når brutter'n sitter hjemme i Drammen, og jeg sitter oppe i Rusta Leir i Bardufoss :x Får prøve det i permen tenker jeg, hvis jeg får tid Lenke til kommentar
swanky Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 kommer ikke 1) rachet og clanck 2 og 2) jak and daxter 2 før jul da? Dette er jo bare "må-ha-spill". kjøpte Jak and Daxter 2 i går. kan bare bekrefte at det er helt fabelaktig. Annerledes enn det første, mer sammenhengende historie, oppdrag som driver handlingen videre - ikke bare gir flere Power Cells (ikke at det var noe galt med disse da, men...) swanky Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 kommer ikke 1) rachet og clanck 2 og 2) jak and daxter 2 før jul da? Dette er jo bare "må-ha-spill". kjøpte Jak and Daxter 2 i går. kan bare bekrefte at det er helt fabelaktig. Annerledes enn det første, mer sammenhengende historie, oppdrag som driver handlingen videre - ikke bare gir flere Power Cells (ikke at det var noe galt med disse da, men...) swanky Nice! Gratulerer da Bare å oppdatere oss på hvordan spillet er (uten å fortelle hele handlingen vel og merke!) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ah, husker da jeg spilte prince of persia 3d, det var noe til et forferdelig drittspill... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ah, husker da jeg spilte prince of persia 3d, det var noe til et forferdelig drittspill... Hvilken plattform var det på? Var ikke SNES det vel? *husker dårlig* Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er også enig at R&C er knall bra,har demo Så jeg skal vel ha både 1 & 2 og Prince of Persia : sands of time :wink: Lenke til kommentar
zaico Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Prince Of Persia er og blir en amiga klassiker, Snes var bare en konvertering.. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Prince Of Persia er og blir en amiga klassiker, Snes var bare en konvertering.. husker å spille det på 386 jeg...... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Prince Of Persia er og blir en amiga klassiker, Snes var bare en konvertering.. husker å spille det på 386 jeg...... Amiga 500 og 386 var vel omentrent på markedet samtidig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå