Lajdden Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Noen som vet om det finnes forhandlere for disse lydkortene i Norge ? Vet at Dell selger de, men det er til komplette PC'er...... Lenke til kommentar
Nangaru Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg kjøpte mitt MontegoII på Spaceworld.. de hadde også Montego I og Cancun FX.. Hadde et Turtle Beach Fiji før.. beste lydkortet jeg har vert borti.. måtte kvitte meg med det da ISA'n forsvant. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 databutikken.com selger VideoLogic SonicFury. Det er egentlig et Turtle Beach Santa Cruz, står tilogmed på kortet. Det eneste som det virker som VideoLogic har mekka er driver-CDen. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Turtle Beach Ruler ja Jeg har hele tiden hatt Turtle Beach Først hadde jeg Turtle Beach Montego II som funket konge bra Så skiftet jeg til Turtle Beach Santa Cruz, eller Videologic Sonic Fury, disse er identiske Turtle Beach markesfører Videologic (mange steder) og Videologic markesfører Turtle Beach i Europa osv Hvilke drivere man bruker er uvesentlig, funker veldig med begge (Videologic og Turtle Beach) Meget Fornøyd med kortet Anbefales på det sterkeste (som et alternativ til Creative) Lenke til kommentar
LILLEBILLE Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg har et Montego II med et Yamaha datterkort på ryggen.Kjører WinXP.Her får jeg ikke lyd ut av Yamahakortet.I Win98SE var det bare å trigge MPU401 som kilde men dette funker ikke i XP.Noen som har tips?Event.hvor jeg kan finne drivere til Montego II-kortet?Det er også et problem i XP! Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Lille Bille , har du sjekket Turtle Beach Sine Hjemmesider http://www.turtlebeach.com/site/support/ftp.asp Kansje litt logisk men, likevel Fantes i allefall der før Apropos XP Største driverdatabasen noen sinne, men full av bugs 2000 drivere funker som bra i XP også [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-02-19 18:36 ] Lenke til kommentar
LILLEBILLE Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Dette fant jeg hos Voyetra:Windows XP ---------- The Montego series of sound cards are not supported in Windows XP. These cards were designed at the time when Win 95 was the prevailing OS on the market. Win XP will install the "Reference" drivers that offer basic functionality. Reference drivers are not supported by Turtle Beach. If you are using the latest and greatest OS, it would be greatly enhanced with a newer, better quality sound card, compatible with new OSs, and new features as well. We offer discounted upgrades to owners of Montego series cards that can no longer be used with newer Technologies. Please contact our TechSupport for upgrade information to our Santa Cruz sound card. ...der fikk jeg den...da var det bare å få seg et nytt lydkort...shit! Lenke til kommentar
sof Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 http://www.vortexofsound.com inneholder drivere og lydbanker til AUreal chipsettene...både til 2k og XP. Lenke til kommentar
sof Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 http://www.vortexofsound.com inneholder drivere og lydbanker til AUreal chipsettene...både til 2k og XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå