Malmern Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Hei,har problemer når det gjelder Firefox og Flash,alt som bruker Flash lagger,Youtube Full HD, flashspill etc.Brukte tidligere Chrome,og der fungerte alt bra,men nekter å bruke det siden de ikke tillatter utvidelser som ikke er i Chrome web store.Har nyeste versjonen av flash innstallert.Har også prøvd å fjerne og reinnstallere FF og Flash uten hell. Endret 10. juni 2014 av Malmern 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har hatt samme problem med en maskin hvor jeg endte opp med å reinnstallere hele boksen. Prøvde det samme som deg uten hell. Det pussige er at videoen går bra hvis du høyreklikker og velger bort hardware aksellerert encoding, men det funker jo ikke å se på noe da den boksen ikke blir borte, Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Har hatt samme problem med en maskin hvor jeg endte opp med å reinnstallere hele boksen. Prøvde det samme som deg uten hell. Det pussige er at videoen går bra hvis du høyreklikker og velger bort hardware aksellerert encoding, men det funker jo ikke å se på noe da den boksen ikke blir borte, Fiksa reinnstallering problemet? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Yup. Men jeg hadde samme problem med alle nettlesere. Fikk ikke spillt video gjennom noen av dem. Hvis det bare er Firefox så hadde jeg nok kanskje anstregt meg litt mer for å fikse det uten en full reinnstallasjon. Det ligger jo en masse tips på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå