PongPing Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Hei! Jeg trenger tips til hvilke film(er) eller serier jeg kan se på en 4 timers lang flytur. Ser film på mini-pc. Jeg liker spesielt Action-komedier. Noen forslag? (Flyr ikke med Norwegian, så jeg har ikke WIFI) (Feil sted å poste det her??) Endret 10. juni 2014 av La8pv Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 "Airplane!" vil nok være en slager. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Har sett begge to Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Endret 11. juni 2014 av Rivers Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Takk for forslaget, men jeg tror kanskje ikke jeg skal se en film om et fly som blir bombet når jeg sitter i et "ekte" et langt oppe i skyene.... 1 Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Det er da helt rette plassen å se sånne filmer Her er én film som holder til nesten hele reisen: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hva med Non-stop med Liam Neeson? Så den her om dagen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Det jeg synes funker best i fly er terningkast 4 action, fordi man trenger noe som kan avbrytes uten at det er alt for kjipt, ett plot som ikke hemmes av avbrytelser og avbrutt konsentrasjon, og en film der dialog og små nyanser ikke er så viktig at man må få med seg alt om deler faller ut pga støy eller andre forstyrrelser. AtW 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Last ned hele Airplane Disasters serien til NGC Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Last ned hele Airplane Disasters serien til NGC Hva handler den serien om? PS: Hva står NGC for?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) National Geographic Channel. Det er en veldig bra dokumentarserie. De tar for seg spesifikke flyulykker og "spoler tilbake tiden" til minutt for minutt og sekund for sekund hva som skjedde i forkant av ulykken med grafikk og skuespillere etter å ha analysert ferdskriftmålere og cockpit-opptak og black box utskrifter. Og en større analyse av årsaken. Man lærer mye. Det er ikke av typen "shock" program, men viser stor respekt for de omkomne. Episodene er en halvtime lange. Endret 11. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 National Geographic Channel. Det er en veldig bra dokumentarserie. De tar for seg spesifikke flyulykker og "spoler tilbake tiden" til minutt for minutt og sekund for sekund hva som skjedde i forkant av ulykken med grafikk og skuespillere etter å ha analysert ferdskriftmålere og cockpit-opptak og black box utskrifter. Og en større analyse av årsaken. Man lærer mye. Det er ikke av typen "shock" program, men viser stor respekt for de omkomne. Episodene er en halvtime lange. Åja, Flyhavarikommisjonen? Har sett hele serien Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Het vel det på norsk ja. Synd NGC sender de samme seriene i reprise i et halvt år før noen nye kommer. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Takk for alle tips! Har nå fått tak i The Hangover 3, Kill Buljo 2 og Svidd Neger Endret 19. juni 2014 av Someone Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Du rekker ikke se alle de på 4 timer Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Du rekker ikke se alle de på 4 timer Jeg skal jo hjem igjen også........... Endret 19. juni 2014 av Someone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå