IceCool Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Noen som vet hvor de selger Gizeh tobakks rulleren som vises her http://www.ryomagazine.com/october/rollers.htm Filmer ligger her http://www.gizeh-online.de/content/fun_mov...s_main_en.html# Vil helst ha tak i en fra nordisk butikk, men jeg finner ikke helt fram, sikkert noen av dere som er flinkere enn meg å søke seg fram... Kan selvfølgelig bruke Rizla sin boks eller Zed eller hva den nå het, fant flere merker, men Gizeh var finest av de jeg så. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 SLIK VILL JEG Å HA! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hehe. Reklame for alkohol og tobakk er ikke låv i norge. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hehe. Reklame for alkohol og tobakk er ikke låv i norge. er dette reklame for noen av delene da? det er bare reklame for en sak som lager ferdigrullet av tobakk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Reklame og reklame...det kan vel vere morro med ein slik dersom du røyker rullings. Det er jo ikkje reklame for tobakken, men for eit hjelpemiddel. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg har en bedre ide...kjøp røyk MED filter... :wink: det er bare at det er SÅ dyrt..huff huff...skulle ikke vært SÅ dyrt for røyk osv Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 alt de finner på.... det er egentlig ingenting du trenger, egentlig bare for gøy, og kanskje du sparer litt tid men... bare noe å "sløse" peng på spør du meg Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 alt de finner på.... det er egentlig ingenting du trenger, egentlig bare for gøy, og kanskje du sparer litt tid men... bare noe å "sløse" peng på spør du meg Nå er det vel slik at rullings koster mindre enn ferdige sigaretter, så om man virkelig er ute etter kreft kan man sikkert spare penger i det lange løp med en slik... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg har en bedre ide...kjøp røyk MED filter... :wink: det er bare at det er SÅ dyrt..huff huff...skulle ikke vært SÅ dyrt for røyk osv Og je har en ENDA bedre ide! Slutt å røyk og spar pengene! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Å røyke er et valg du selv tar, la nå de som røyker få gjøre det i fred Det er nokk anti røyker holdning her i landet, prisene ar alene ille nokk... Genial sak det derre, jeg har den rulleren på filmen der hun legger i filter, men filter er for kvinnfolk og pyser Skal være Petterøes 3 i Rizla Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Genial sak det derre, jeg har den rulleren på filmen der hun legger i filter, men filter er for kvinnfolk og pyser Skal være Petterøes 3 i Rizla hehe... det er det moren min gjør... kunne trenge en slik... for å gi i gave.. da jeg bare er 15 år gammel... og ikke klarer lukten av "røyk" (selv om jeg liker lukten av brent sigaretttpapir..) hehe.. er en liten pyroman i meg... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Noen som vet hvor denne kan kjøpes? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Noen som vet hvor denne kan kjøpes? http://www.bizarremag.com/picture/archive/.../-cigarette.jpg Folk blir svimmel av første røyken, her vil eg tro at du blir svimmel uansett hvor masse du har røykt før Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Noen som vet hvor denne kan kjøpes? å ******! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 dere vet av folk har dødd av å prøve på det der... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ikke rart... man må jo minst bruke en flammekaster for å få fyr Her er nok trikset å ikke innhalere Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Skal være Petterøes 3 i Rizla nei, nei Rød 3 i Big Ben Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 angåande det store bildet.. kva tror dere "ein" slik røyk koster med norske avgifter? Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 angåande det store bildet.. kva tror dere "ein" slik røyk koster med norske avgifter? MYE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå