Mathiasa Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Når jeg skal feks. installere HEREOS OF MIGHT AND MAGIC 3, så kommer feilmelingen: "Programmet har utført en ulovlig operasjon og vil bli avsluttet." "Hvis problemet fortsetter, kontakt systemansvarlig." Så kommer denne meldingen frem når jeg "maksimer" beskjeden. "_INS5576 forårsaket en ugyldig sidefeil i modul CHKREQS.DLL ved 0167:01a53b15." Også kommer det MANGE forskjellige tall og koder Noen som kan si meg hva dette betyr? Jeg har snakket med alle jeg kjenner som kan noe med data, men ingen vet hvorfor det kommer og hva det kommer fra. Vet du det? Please! Hvis du vet det, kan du ikke være så snill å legge inn et innlegg her eller send meg en mail? Hilsen Mathias Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Mener jeg har sett en thread her på forumet et sted som var om akkurat det... Prøv å søk litt. Kan ikke love deg noe men... Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Tror det kommer av at Bill Gates er en tufs.........:razz: Lenke til kommentar
house Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 tror ikke det kommer av at william gates har noe med det der å gjøre, siden han da ikke programmerer windows selv =) hehe men kansje en ond ond ond crew sjef ?? Housey Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Tror dette har noe med en dårlig crack å gjøre. Hvis dette er org. CD og serienr. vet jeg ikke hva problemet er. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hvilket OS kjører du? Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: "_INS5576 forårsaket en ugyldig sidefeil i modul CHKREQS.DLL ved 0167:01a53b15." Ugyldig sidefeil er vel det de kaller "invalid paging fault" på engelsk. Se http://www.webopedia.com/TERM/i/invalid_pa...page_fault.html. Det kan være at programmet du kjører har en bug, eller at du har for lite minne eller diskplass. Kan også være et tegn på at systemet ditt er generelt ustabilt, enten på grunn av hardwarefeil eller overambisiøs overklokking. Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: Mathiasa skrev (2002-02-18 15:26):Når jeg skal feks. installere HEREOS OF MIGHT AND MAGIC 3, så kommer feilmelingen:"Programmet har utført en ulovlig operasjon og vil bli avsluttet.""Hvis problemet fortsetter, kontakt systemansvarlig."Så kommer denne meldingen frem når jeg "maksimer" beskjeden."_INS5576 forårsaket en ugyldig sidefeil i modul CHKREQS.DLL ved 0167:01a53b15."Også kommer det MANGE forskjellige tall og koderNoen som kan si meg hva dette betyr?Jeg har snakket med alle jeg kjenner som kan noe med data, men ingen vet hvorfor det kommer og hva det kommer fra.Vet du det?Please! Hvis du vet det, kan du ikke være så snill å legge inn et innlegg her eller send meg en mail?Hilsen Mathias http://www.ubisoft.co.uk/support/faqs/h3faq.htm Question (3-3-99): I am trying to install Heroes III on my AMD K6II. After the DirectX installs and I pass through the welcome screen, I get an 'Illegal operation error in ins5576' (chkreqs.dll). How can I get passed this? svaret finner du på den siden Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Trykk F3 og søk etter CHKREQS.DLL på C: Hvis du kan spore fila til et bestemt pgm. finner du kanskje feilen der. Avinstaller så, og installer på nytt. skarsk Lenke til kommentar
Mathiasa Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!! Jeg fikk til å installere spillet, så nå blir det en lang kveld foran datamaskinen!! TUSEN TAKK!! Mathias. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå