Lucifer 666 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Får denne feilmellingen hele tiden: "Operas Java-klasser har ikke tilstrekkelig med rettigheter til å kunne kjøre. Enten så ble ikke filen opera.policy funnet, eller så gir ikke policy-filen rettigheter til filen opera.jar. Java-applets vil ikke fungere." Hva skal det bety? Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lastet du ned Opera uten Java? hvis ja, sikker på at du har lastet det ned før? Hvis ikke, last ned på nytt. Forresten, ta å last ned Java-verisjionen og installer på nytt uansett og se om det er noen forberedninger da Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Takker! Fikk vertfall bort den mellinga. Lasta ned v.7.21 Men jeg kan forsatt ikke åpne mail i operamail Det står når jeg peker på mailen: (javascript:readpopupmail) Men det skjer ikke noe når jeg trykker på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå