kingkreole Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Var på Elkjøp for å se på Sodastream, så ser jeg at det står et stort klistremerke på Sodastream-flasken at den ikke skal vaskes i maskin eller med varmt vann.Hvordan vasker man Sodastream-flasken? Skal man bare skylle den i kaldt vann? Blir den ren da? Endret 10. juni 2014 av kingkreole Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Skyll med kaldt vann med en gang den er drukket opp. Ikke la det sette seg kliss som størkner i flere dager, da. Lenke til kommentar
kingkreole Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Ah, mye styr med sånn flaskebørste.. Går det ann å bruke andre flasker som man kan vaske i maskinen? Skjønte ikke helt hvorfor de lager så dårlige flasker at de ikke kan skyldes i varmt vann en gang. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du kan sikkert bruke lunkent, det er vel kokvask de mener kanskje... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg bruker de flaskene kun til å¨lage vann med kullsyre. Konsentrat heller jeg i glasset jeg skal drikke av. SodaStream-flaskene brukes altså kun til vann. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du må huske at det er stor forskjell på varmt vann i springen (som sjelden holder over 45 grader) og varmt vann i vaskemaskinen. De tåler nok varmt vann fra springen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Har brukt en slik lenge uten å vaske den, er jo bare å helde rent van oppi, tilføre kulsyre og helle over i glass. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Om flasken har blitt skitten vil jeg anbefale en liten teskje oppvaskmiddel og varmt vann fra springen. La det stå og virke et minutt før du svisjer med en børste og skyller grundig. Da er den 100% ren. Om man er flink å skylle den etter hver bruk skal man ikke trenge en slik rens mer enn en gang eller to i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå