Gå til innhold

The Matrix Revolutions premiere 5. november

Ueland

Anbefalte innlegg

Gleder meg til jeg er ferdig med filmen..forrige gang jeg så matrix på kino klappet folka..denne gangen skal jeg ta og gapskratte noe så jævli...som om jeg skulle ha fått i meg lyst gass elns...

Gleder meg til filmen, komedien.... The Matrix Revolutions.....

Jeg skjønner ikke poenget med å poste i denne tråden når du hater matrix?

Kan ikke akkurat si at jeg ser opp til deg ved at du skal gapskratte i salen... håper du få en boks popcorn i bakhodet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg til jeg er ferdig med filmen..forrige gang jeg så matrix på kino klappet folka..denne gangen skal jeg ta og gapskratte noe så jævli...som om jeg skulle ha fått i meg lyst gass elns...

Gleder meg til filmen, komedien.... The Matrix Revolutions.....

Kan ikke akkurat si at jeg ser opp til deg ved at du skal gapskratte i salen... håper du få en boks popcorn i bakhodet

Eller cola-flaske

Lenke til kommentar

Vell...Jegposter i denne tråden så lenge folk svarer og er frekke mot meg...Ok, kansje jeg angrep Matrix...så hvorfor angriper dere meg? Dere klikker pga. at jeg ikke liker filmen..det driter vell egentlig dere i!

Og om jeg får en popcorn eller en Cola i hue..så har jeg hvertfall fått sagt mitt... Folka er forresten for siviliserte på en kino at de ikke kaster ting rundt...Med mindre de er 13-14 år og ikke helt ferdig utviklet i hodet...men da kan de regne med å få seg en deng og :mrgreen:

Lenke til kommentar
Vell...Jegposter i denne tråden så lenge folk svarer og er frekke mot meg...Ok, kansje jeg angrep Matrix...så hvorfor angriper dere meg? Dere klikker pga. at jeg ikke liker filmen..det driter vell egentlig dere i!

Ingen her som har klikket, men hvis du absolutt skal angripe matrix, hvorfor ikke lage en egen "jeg hater matrix" tråd her i off-topic?

Jeg vil ikke gå så langt å si at det er personangrep når jeg håper du får en boks popcorn i hodet. Hvis noen er i salen, kun for å ødelegge filmopplevelsen for andre, så fortjener de det.

Som du selv sier: jeg driter egentlig i om du ikke liker matrix, men unnskyld meg at jeg sier dettte, men du virker utrolig barnslig når du sier at du skal sitte å gapskratte i salen, kun på trass.

Lenke til kommentar
Hvis noen er i salen, kun for å ødelegge filmopplevelsen for andre, så fortjener de det.

Jeg ødlegger ikke filmopplevelsen ved å le av denne komedien! Jeg viser dem sannheten om The Matrix...så vidt jeg vet er filmen ferdig når jeg starter å le for fullt....EOD!

Lenke til kommentar

bjaa... jeg råder deg til å ikke gjøre det..

hver gang noen begynner å klappe i en kinosal, så er det like før "jeg flyr i flint"!! det er noe av det mest idiotiske man kan gjøre i en kinosal spør du meg..

også når folk ikke klarer å holde kjeft!! litt lavt snakking i blant f.eks. for å dele godteri, har jeg ingen ting imot, men når f.eks. 2 jenter som sansynligvis er eldre enn deg sitter i setene bak sammenkrøllet og klemmer hverandre og snakker masse fordi de er redde.. da er det liksom bare en tanke som går gjennom hodet mitt:

STILLEKURS, STILLEKURS!!! FÅ DEM UT AV SALEN STRAKS OG SEND DEM PÅ STILLEKURS!!! :gretten:

Lenke til kommentar

Blitt slaktet i de fleste aviser, og de som forventer seg masse svar og en ordentlig avslutning blir sterkt skuffet.

Allikevel, gleder meg. Og dere som ikke liker filmen (Afroman og bjaa)... helt greit, men drit i å rakke ned på filmen i en tråd hvor vi som liker filmen diskuterer den. Dere eier jo ikke sosiale antenner i det hele tatt. Dere virker like sosialt utviklet som tiåringer sånn som dere holder på.

Lenke til kommentar
It’s terribly difficult to sit through “The Matrix: Revolutions” without experiencing the inevitable sense of awe for all things Wachowski. The vision of the directing brothers who brought us the mind-bending original film in 1999 and its second installment earlier this year is extraordinarily expansive – even, if you read blogs on the net, life-altering. The Matrix Monolith has spawned a video game, anime films, a subculture and a marketing behemoth, all on its way to re-envisioning a world in which technology, religion and psychology can coexist in the microcosm of one man – The One.

But let’s hit the pause button, folks, and recall that we’re watching a movie. It’s one of the longest ever made, and its dizzying array of effects and hyperactive sense of self-importance notwithstanding, the Matrix films are entertainment at their core. To etch onto this canvas of computer-generated, futuristic action the grand strokes of the human condition or the complex paradox of religious faith is akin to expecting a dissertation on these subjects from a sixth grader. And I say these words as an avid fan of Neo, Trinity, Morpheus and the rest of the heroes from the Wachowski’s collective vision.

“The Matrix: Revolutions” is, within the realm of the aforementioned limitations, an admirable third (and final?) chapter to the series. It’s different from its predecessors, and although aficionados of the depths to which the Wachowskis have purported to take our psyches in their celluloid diversions will likely fail to appreciate the departure from their beloved think-fest, it’s a smart film nonetheless. If “The Matrix” and ‘Reloaded” chartered the spiritual/phophetic path to the war between the machines and mankind, “Revolutions” delivers on their promise with bombastic action and climactic delight.

Keanu Reeves, Carrie-Anne Moss and Laurence Fishburne maintain those intense, serious expressions throughout, and Hugo Weaving reprises his role as Agent Smith with his usual sado-masochistic lopsided grin. Their roles are flawless, perfectly planed – but they are, by now, not so much characters as caricatures. Even the cheeky humor takes a back seat to the cataclysmic action in this episode, although in the first (slower) half of the film it surfaces in the presence of the Merovingian (Lambert Wilson, ever his petulant French self). But once the action begins to accelerate, philosophy and sarcasm give way to the impassive machine of war – and in truth, is this not a metaphor for real life?

There will undoubtedly be a cacophony of comparison, criticism and even consternation as fans attempt to make sense of what they have seen: it is, after all, sufficiently overwhelming. Even the predictable human losses (no, I won’t tell you who they are) are handled adroitly, without dipping into melodrama – and that’s a feat in a blockbuster of this scale. The Wachowski brothers kept, throughout three films, an impressively tight rein on their project, and their perseverance pays off, even if it cannot save them from what they have created. They, like these last two films, are likely to fall prey to the massive weight of their own created mythology - how do you move on from the Matrix? But I believe “Revolutions”, and its creators, have delivered to the screen a fantastic masterpiece of technological art, against whose innovation films will be measured for years to come. It’s worth seeing, for sure.

Hm, jeg skal ikke si noe mer før jeg har sett premierern imorra :yes:

Lenke til kommentar
:lol:

Matrix filmen var så ******* tragisk !!!

Fy ******, i tillegg til bare slåssing oppe i Zion, så dør Trinity og Neo, og man får ****** ikke vite slutten..

Ikke dra på den, spar heller penga !!!

:lol::lol::lol:

Eg forventer at denne brukeren blir utestengt en stund. Han er kun ute etter å ødlegge for folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...