kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Og du bjaa... logoen din ER rippa fra Matrix-"designet"! Så det så! Logoen min er har ikke en DRITT i denne tråden å gjøre....og uansett så har den ikke noe med the matrix å gjøre...som jeg har PRØVD å forklare som noen VISSE idioter ikke skjønner! Forresten, i matrix er det "motion blur" horisontalt...og jeg har sikrla det...viss du skjønner! Uansett hva du sier, så har du iallefall hentet inspirasjon fra The Matrix, kanskje ubevisst Lenke til kommentar
pasivixi Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ok... vi har en med lite IQ.. bjaa.. ja du ja,, Du liker ikje Matrix som du klart viser... Min konklusjon av det eg har lest er at du ikke forstår filmen.. du har sikkert sett den, mn d er nok pga slosse scenene,, ikje ALT annet... I slutten da den gamle mannen snakka med neo,, tippe du ikje forsto et ord hva han sa... Lenke til kommentar
pasivixi Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ok... vi har en med lite IQ.. bjaa.. ja du ja,, Du liker ikje Matrix som du klart viser... Min konklusjon av det eg har lest er at du ikke forstår filmen.. du har sikkert sett den, mn d er nok pga slosse scenene,, ikje ALT annet... I slutten da den gamle mannen snakka med neo,, tippe du ikje forsto et ord hva han sa... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 skjerp dere .. Matrix er bare en remake av Tron... historien er den samme .. ikke noe nyskapende der .. tilogmed bruttern min la merke til det .. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 skjerp dere .. Matrix er bare en remake av Tron... historien er den samme .. ikke noe nyskapende der .. tilogmed bruttern min la merke til det .. litt drøyt å kalle Matrix en remake av Tron, selv om det er likheter i historien vil jeg påstå at Matrix kanskje er en smule mer avansert. Dessuten er ikke Tron fra begynnelsen av 80-tallet eller noe. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Tron er fra 83 ja .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 The Matrix har store likheter med Dark City. Brukte til og med noen av de samme kulissene. Jeg sier ikke at Wachowski brødrene lot seg inspirere (kopiere), men Dark City kom først... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 mens utsendet er stjelt fra Dark City (kan ikke bekrefte det.. men virker logisk) så er historien en oppdatert versjon av Tron...... det var da fælt så orginal den filmen var da .... Lenke til kommentar
occasion Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Matrix Revolutions Matrix er utrolig bra. Det er mange teorier som er ute og går når det gjelder slutten på denne filmen. Hva tror dere? Riktignok går det rykter om at Arkitekten er programmert av Merovingian. At det bare var arrangert. Og da blir det jo noe helt annet på en måte. Det går også rykter om at Persephone er moren til Matrix. Men det er klart at det er en funksjon mellom mennesket og maskinen. Jeg tror filmen må sees flere ganger for å virkelig forstå slutten. For de som er interessert selvsagt. 5. november blir bra. Da får vi vel kanskje vite det. Første forestilling er vel 15.00. -Helene H. [email protected] Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 november er en bra måned. Først kommer matrix revolution. så adsl 7 november. og bursdag 20!!! personlig vil jeg si at matrix er tett oppunder ringenes herre.... det er noe med matrix som bare er deeeeeer oppe lizzm... matrix er en konge film. har sett både 1ern og 2ern opptil flere ganger en jeg kan telle!!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Premierebilletter er sikret Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 bra for deg, Mr.Ueland, hadde hatt det jeg og, men er på jobb da kjedelig å ikke få dratt på premieren, men heldigvis er ringenes herre 3 sikret da og, occasion, vil bare si deg en ting. matrix og the real world går sammen, programmereren av matrix er en maskin Lenke til kommentar
occasion Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jasså? Virkelig. Ja, det blir spennende. Jeg er ihvertfall der på premieren! Mvh. Helene. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fikk billetter til Matrix torsdag... good enough. Jeg glær oss. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor slutta plutselig å argumentere for at Matrix var en så dårlig film..? Hmm.. Tillat meg å le ukontrollert resten av dagen :lol: Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 ok... vi har en med lite IQ.. bjaa.. ja du ja,, Du liker ikje Matrix som du klart viser... Min konklusjon av det eg har lest er at du ikke forstår filmen.. du har sikkert sett den, mn d er nok pga slosse scenene,, ikje ALT annet... I slutten da den gamle mannen snakka med neo,, tippe du ikje forsto et ord hva han sa... Så fordi han ikke liker filmen(e), så forstod han de ikke?`Det må jo være lov til å mislike filmer sånn uten videre! Det er vel ikke slik at man IKKE må forstå filmen for deretter å kunne si at man ikke liker filmen slik som den var da den ikke ble slik som du trodde! pasivixi: Tippe du ikje forsto et ord hva jeg sa! Go Bjaa! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 |Johnsen|: Men så er det jo forskjell på og si "Jeg syns ikke den filmen var noe bra, fikk ikke noe mer ut av den enn dårlige sloss-scener" og "DET ER EN ELENDIG FILM! BASTA!" edit: orddeling Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 bwakk! Mennesker har faktisk forskjellige meninger, noen synes The Matrix er bra, noen liker den ikke. Aksepter det eller ei! Selv synes jeg de beste filmene er The Matrix, LOTR, og Star Wars. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 *glede seg* Jeg og noen kompiser skal ha et Matrix Maraton... dvs. Begynne tidlig med å se 1'ern, fortsette med Reloaded og løpe rett til kino og se Revolutions.. legg til litt pils og pizza, så tror jeg det blir en nærmere perfekt dag og, Ja, vi har planlagt det samme når det gjelder Ringenes Herre Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 fikk endelig min matrix bilett hurra gleder meg fikk min ringenes herre bilett og, premieren er den 17 desember, starter 00:03 på natta og til de som ikke liker matrix har nok ikke skjønnt det, er en genial film, noen skjønner den ikke helt, eller så like de den bare ikke, matrix er en film man må forstå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå